Στην Ελλάδα πολλοί ακούν για ράγκμπι και βάζουν τα γέλια. Πού ν' ακούσουν και για ένα ελάχιστα έως καθόλου γνωστό άθλημα, όπως το γκολφ στον πάγο. Για να είμαστε ειλικρινείς, ακόμη και το γκολφ δεν θα γνωρίζαμε καλά καλά, αν δεν ήταν αγαπημένο χόμπι του πάλαι ποτέ πρωθυπουργού και προέδρου της δημοκρατίας Κωνσταντίνου Καραμανλή, μιας και το γκολφ γενικά θεωρείται ένα αρκετά ελιτίστικο άθλημα για λίγους.
17 Μαρτίου 2017
15 Μαρτίου 2017
Όσα δεν γνωρίζατε για τα πολύ πρώτα βήματα του ελληνικού ράγκμπι
Με αφορμή το τηλεοπτικό Survivor, πολύς λόγος γίνεται τελευταία για το ράγκμπι, ένα άθλημα αρκετά δημοφιλές στις αγγλοσαξωνικές κυρίως χώρες (αλλά και σε Γαλλία, Ιταλία), άλλα εξαιρετικά άγνωστο στην Ελλάδα. Έπρεπε, λοιπόν, να αναβιώσει το Survivor και να συμμετάσχει σ' αυτό ένας μάνατζερ ράγκμπι, ο οποίος μπορεί να έχει δώσει πολλές αφορμές για τρελές τρολιές, όμως τουλάχιστον η ιδιότητα του μάνατζερ ή έστω του μέλους της Τεχνικής Επιτροπής της Ελληνικής Ομοσπονδίας Ράγκμπι, όπως είναι το σωστό, αποτέλεσε μια λάθος αφορμή τρολαρίσματος (που ωστόσο "έπιασε" με τη δημιουργία μιας θεότρελης σελίδας στο facebook, που έγινε από τις αγαπημένες μου). Εγώ πάλι το έψαξα λίγο αλλιώς το θέμα ράγκμπι στην ελληνική επικράτεια και βρήκα κάποια ενδιαφέροντα μικρά, ιστορικά στοιχεία.
12 Μαρτίου 2017
Το πρώτο θανατηφόρο αυτοκινητιστικό δυστύχημα στην Ελλάδα το Μάρτιο του 1907. Η κόντρα των αυτοκινήτων ενός βουλευτή και ενός πρίγκιπα. Οι περιγραφές των αυτοπτών μαρτύρων. Πώς το θύμα σκοτώθηκε ακριβώς έξω από το σπίτι της φίλης της. Οι αντιδράσεις και η ατιμωρησία των υπευθύνων [plus εικόνες]
Ήταν Κυριακή, 4 Μαρτίου (π.η.), η τελευταία Κυριακή της Αποκριάς του 1907. Ώρα 11 το πρωί. Το αυτοκίνητο του πρίγκιπα Ανδρέα (σ.σ. ο πατέρας του σημερινού δούκα του Εδιμβούργου, συζύγου της βασίλισσας Ελισάβετ Β΄ του Ηνωμένου Βασιλείου) με τον ίδιο στη θέση του οδηγού και συνεπιβάτες τη σύζυγό του πριγκίπισσα Αλίκη και τον υπασπιστή του Μεταξά κατέβαινε τη λεωφόρο Συγγρού με κατεύθυνση το Παλαιό Φάληρο. Λίγα μέτρα πίσω του βρισκόταν το αυτοκίνητο του Νικόλαου Σιμόπουλου, βουλευτή Φθιώτιδας και γιου του υπουργού Οικονομικών Ανάργυρου Σιμόπουλου. Οκτώ ήταν όλα κι όλα τ' αυτοκίνητα που υπήρχαν στην Αθήνα το 1907 και εκείνη τη μέρα και ώρα τα δύο αυτά αυτοκίνητα ήταν τα μοναδικά που βρίσκονταν σε κίνηση. Είδαν λοιπόν τη λεωφόρο... τσιφλίκι τους και άρχισαν τις κόντρες. Μόλις το πριγκιπικό αμάξι πέρασε την Πύλη του Αδριανού και εισήλθε στη λεωφόρο Συγγρού, ο Σιμόπουλος γκάζωσε και το προσπέρασε. Ο πρίγκιπας Ανδρέας απάντησε αναπτύσσοντας κι αυτός ταχύτητα σ' έναν άτυπο αγώνα των δύο αυτοκίνητων, που θα είχε μοιραία κατάληξη το θανάσιμο τραυματισμός μιας νεαρής γυναίκας, το πρώτο θύμα μιας μακράς λίστας νεκρών που θυσιάζονται άδικα και άσκοπα στους τέσσερις τροχούς του αυτοκινήτου.