5 Δεκεμβρίου 2011

ΔΕΚΑ ΛΟΓΟΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΠΑΜΕ ΤΗΝ ΕΛΕΝΑ ΠΑΠΑΡΙΖΟΥ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΤΗΣ


Η Έλενα Παπαρίζου δεν είναι μόνο μία από τις καλύτερες και πιο αγαπημένες Ελληνίδες ποπ τραγουδίστριες. Είναι η μόνη τραγουδίστρια που εμφανίστηκε μετά το 2000 και παραμένει μέχρι και σήμερα σταθερά στην κορυφή της επιτυχίας. Ονείρωξη των αντρών και πρότυπο των κοριτσιών, παραμένει number one όχι μόνο για τα τραγούδια της, αλλά και για την προσωπικότητα της.
Ορίστε οι δέκα λόγοι για τους οποίους πάμε την Έλενα Παπαρίζου, ανεξάρτητα από τις επιτυχίες που μας έχει χαρίσει:

1. Την ώρα που άλλες συνάδελφοι της εμφανίζονται ολοένα και πιο αδύνατες ή μιλούν περήφανες για τις ειδικές διατροφές που ακολουθούν για να μείνουν σε φόρμα, η Έλενα ήταν η πρώτη που δήλωσε ανοιχτά σε συνέντευξη της πόσο αντίθετη είναι στον ρατσισμό των κιλών. Όπως δήλωσε και η ίδια στη Real Life: το 2010 «Δε με ενοχλεί να μου πουν ότι πάχυνα. Επειδή δηλαδή κάποιος βάζει παραπάνω κιλά σημαίνει ότι έχει χαλάσει σαν άνθρωπος;».
2. Δεν είναι μόνο λόγια, αλλά εννοεί αυτά που λέει. Δεν έχει διστάσει να βάλει κάποια κιλά παραπάνω, να απαντάει σε φήμες τύπου αν είναι έγκυος χαμογελαστά και να παέι παρακάτω σα να μην τρέχει τίποτα.
3. Ακόμα και όταν βάζει κάποια κιλά παραπάνω εξακολουθεί να παραμένει κούκλα και sexy, να αναστατώνει τους άντρες και να αποτελεί πρότυπο για τα κορίτσια, απόδειξη ότι η ομορφιά πηγάζει από την ψυχή και αντικατοπτρίζεται στο πρόσωπο και όχι το αντίστροφο.
4. Μας αρέσουν τα ελληνικά της. Σίγουρα δε τα μιλάει σωστά, αφού άλλωστε δε μεγάλωσε στην Ελλάδα, αλλά δε νιώθει και κάποιο κόμπλεξ γι’ αυτό. Ίσα ίσα που μας δίνει την εντύπωση ότι το απολαμβάνει να κάνει λάθη και να τη διορθώνουν αυτοσαρκαζόμενη ουκ ολίγες φορές. Μαζί με κείνη, απολαμβάνουμε κι εμείς να την ακούμε. Εν τέλει όμως μιλάει πολύ καλύτερα ελληνικά, από πολλούς που πουλάνε εξυπνάδα, αλλά τους λείπει η ουσία, ενώ η Έλενα έχει ουσία σ’ αυτά που λέει.
5. Δεν είναι ανταγωνιστική. Έχει κάνει σπουδαίες συνεργασίες που έχουν μείνει αξέχαστες με τους καλύτερους τραγουδιστές αδιαφορώντας για τη θέση του ονόματος στη μαρκίζα του μαγαζιού και άλλες μικρότητες: Πασχάλης Τερζής, Σάκης Ρουβάς, Αντώνης Ρέμος και φέτος ο Γιάννης Πάριος. Ενδιαφέρεται να περάσει καλά η ίδια, να συνεργαστεί με ανθρώπους που θαυμάζει και εκτιμά, κάτι που περνάει πάντα στο κοινό και εγγυάται την επιτυχία.
6. Δε μένει στατική μουσικά, αλλά εξελίσσει το στυλ της και ρισκάρει σε νέους ήχους. Από τα ελαφρολαϊκά πέρασε στην ποπ, μετά σε πιο ροκ ρυθμούς και σε συνεργασίες με νεανικά συγκροτήματα όπως οι Stavento που δείχνουν τις μουσικές τη ανησυχίες και την όρεξη της για δημιουργικές αλλαγές.
7. Την ώρα που συνάδελφοί της διατυμπανίζουν την υποτιθέμενη διεθνή τους καριέρα επειδή απλά ζουν στο Λονδίνο ή τη Νέα Υόρκη έξι μήνες το χρόνο ή διότι έχουν γνωριμίες με τον ατζέντη κάποιου διάσημου η Παπαρίζου κρατάει χαμηλούς τόνους. Αν και είχε όλα τα φόντα να κυνηγήσει μια διεθνή καριέρα ήδη μετά τη νίκη της στη Eurovision και παρόλο που εξακολουθεί μέχρι και σήμερα να κάνει προσπάθειες με αγγλόφωνα album, σε γενικές γραμμές κινείται συγκρατημένα, χωρίς μεγάλα λόγια και χωρίς να αγχώνεται γι’ αυτό.
8. Κρατάει αρμονικά τις ισορροπίες στην προσωπική της ζωή. Δεν εκθέτει τον εαυτό της στη δημοσιότητα χωρίς λόγο, αλλά ούτε και κρύβει τα προσωπικά της. Έχει μιλήσει για το θάνατο του πατέρα της και πόσο την επηρέασε, για την περίοδο που είχε κατάθλιψη, για τη νέα περίοδο στη ζωή της μετά το χωρισμό από τον Γιώργο Μαυρίδη, όλα με μέτρο, τη σωστή ώρα και χωρίς καμιά διάθεση εκμετάλλευσης για ανούια προβολή.
9. Τσαλακώνεται εύκολα., κάνει χιούμορ, γελάει, δεν κωλώνει. Η παρουσία της ως κριτής στο Dancing on Ice επιβεβαίωσε αυτό που πάντα γνωρίζαμε. Γι’ αυτό άλλωστε και είναι αυθεντική σταρ και ξεχωρίζει από πολλές μετριότητες που νομίζουν ότι σταριλίκι = τουπέ, μέχρι να περάσουν στην αφάνεια.
10. Είναι ίσως η πιο cool Ελληνίδα τραγουδίστρια. Δεν το παίζει ντίβα. Είναι προσιτή, ευγενική, ακομπλεξάριστη και ανταποκρίνεται σε ότι της ζητηθεί χωρίς ωστόσο να χάνει το μέτρο που θα μπορούσε να οδηγήσει σε υπερβολές. Δεν υπάρχει το παραμικρό, για το οποίο θα μπορούσε κανείς να κατηγορήσει την Έλενα ότι υπερέβη τα όρια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου