Πολλές φορές έχουμε ακούσει για ρόλους σε σίριαλ ή ταινίες, που κάποιοι ηθοποιοί τους αρνήθηκαν χάνοντας την ευκαιρία της ζωής τους και κάνοντας ένα ακούσιο δώρο σε συναδέλφους τους, κυρίως ανερχόμενους, οι οποίοι είναι και οι λιγότερο ακατάδεκτοι. Ε, λοιπόν, τέτοια παιχνίδια της μοίρας δεν γίνονται μόνο στην ηθοποιία, αλλά και στο τραγούδι. Οι δημιουργοί ενός κομματιού "τρώνε πόρτα" από υπερβολικά επιλεκτικούς και χωρίς ένστικτο - ή απλά πολυάσχολους - αστέρες της μουσικής σκηνής και απευθύνονται σε άλλους τραγουδιστές, οι οποίοι το "απογειώνουν". Κάπως έτσι, άλλωστε, χτίστηκε η καριέρα της Μπρίτινεϊ Σπίαρς, της Ριάνα κ.ά.
Το 2005, η "χρυσή κληρονόμος" και ανεπάγγελτη σελέμπριτι Πάρις Χίλτον επιχείρησε να κάνει το ντεμπούτο της στο χώρο του τραγουδιού, όπου τελικά έφαγε τα μούτρα της. Δεν έφταιγε απλά η.. άφωνη φωνή της, αλλά και το κακό ένστικτο. Στην Πάρις προτάθηκε να τραγουδήσει το τραγούδι "Don't Cha (wish your girlfriend was hot like me)", εκείνη το απέρριψε και τελικά περιλήφθηκε στο πρώτο άλμπουμ των Pussycat Dolls, οι οποίες αμέσως γνώρισαν τεράστια επιτυχία - το "Don't Cha" ήταν άλλωστε η μεγαλύτερη επιτυχία τους. (Μεταξύ μας, είναι δυνατόν να τραγουδούσε η Πάρις Χίλτον "Δεν θα ευχόσουν να ήταν η κοπέλα σου σαν εμένα" και να γινόταν το τραγούδι επιτυχία; "Όχι και πάλι όχι, Πάρις μου", θα ήταν η απάντηση!)
Η Νικόλ Σέρζινγκερ, που αναδείχτηκε από τις Pussycat Dolls και προσπαθεί να κάνει σόλο καριέρα τα τελευταία χρόνια, παραδέχτηκε πρόσφατα σε συνέντευξη της ότι έκανε και κείνη μια αντίστοιχη λάθος επιλογή. Απέρριψε το "We Found Love" του Κάλβιν Χάρις, που τελικά το τραγούδησε η Ριάνα και έσκισε. Ο λόγος; Ήταν... πολυάσχολη, όπως υποστήριξε η ίδια Στην προκειμένη περίπτωση, βέβαια, η Ριάνα είχε ήδη μια μεγάλη καριέρα, όμως η Νικόλ έχασε την ευκαιρία να κάνει το μεγάλο μπαμ στα τσαρτ.
Εν τω μεταξύ, η Ριάνα πολλές φορές αποτέλεσε τη... δεύτερη επιλογή των δημιουργών, όπως για παράδειγμα συνέβη στην περίπτωση του "Disturbia". Το συγκεκριμένο τραγούδι είχε γραφτεί το 2008 για να περιληφθεί στο άλμπουμ του Κρις Μπράουν, ο οποίος ήταν ένας εκ των στιχουργών, όμως τελικά προτίμησε να το δώσει στη Ριάνα, καθώς ένιωσε ότι δεν του ταίριαζε. Μάλλον, δεν είχε άδικο...
Άλλες περιπτώσεις, όπου η Ριάνα κέρδισε το μουσικό τζακ-ποτ ως... εφεδρική λύση, ήταν με το "S.O.S". από το δεύτερο άλμπουμ της (A Girl Like Me, 2006), το οποίο είχε απορρίψει η Κριστίνα Μίλιαν (ποια είναι αυτή;;), αλλά και με το "Umbrella", που αρχικά είχε προταθεί στην Μπρίτνεϊ Σπίαρς. Ήταν το 2007, όταν η Σπίαρς είχε πιάσει "πάτο" τόσο στην προσωπική της ζωή όσο και στην καριέρα της και ενώ αυτό το τραγούδι θα μπορούσε να της χαρίσει το πολυπόθητο comeback, το "Umbrella" επιστράφηκε λόγω αντιρρήσεων των.. μάνατζερ. Άραγε, απολύθηκαν μετά το τραγικό λάθος που έκαναν;
Πάντως, στο ξεκίνημα της καριέρας της το μακρινό 1998, η Μπρίτνεϊ Σπίαρς στάθηκε πολύ τυχερή, καθώς το τραγούδι που την έκανε σταρ από τη μια στιγμή στην άλλη, το - κατά πολλούς φρικτό - "Baby One More Time" το τραγούδησε από σπόντα, καθώς αρχική επιλογή του δημιουργού ήταν το γυναικείο συγκρότημα TLC, που εκείνη την εποχή γνώριζε τεράστια επιτυχία στις ΗΠΑ. Η απόρριψη αυτή δεν στοίχισε στην καριέρα του συγκροτήματος, ενώ γνώρισε στον κόσμο την έφηβη ακόμα Μπρίτνεϊ.
Εν τω μεταξύ, η Μπρίτνεϊ Σπίαρς, όπως και η Ριάνα, έχει σταθεί επίσης πολύ τυχερή από τα "όχι" άλλων τραγουδιστών. Κάπως έτσι, τραγούδησε το "I'm A Slave 4 U" που απέρριψε η Τζάνετ Τζάκσον, αλλά και το "Toxic", χάρη στο οποίο κέρδισε το πρώτο της Γκράμι το 2004. Ποια ήταν η μεγάλη άτυχη; Η Κάιλι Μινόγκ, που εκείνη την εποχή σημείωνε θραύση με το "Can't Get You Out Of My Head". Όπως παραδέχτηκε η ίδια σε συνέντευξη της το 2008, όταν άκουσε το σνίπετ στα γραφεία της δισκογραφικής εταιρίας απέρριψε το τραγούδι αμέσως. "Είναι σαν το ψάρι που σου ξέφυγε. Απλά πρέπει να το δεχτείς", ήταν το σχόλιο της.
Άραγε θα μιλούσαμε σήμερα για το "φαινόμενο Μαντόνα", αν στο πρώτο της άλμπουμ το 1983 δεν περιλαμβανόταν το "Holiday"; Το τραγούδι αυτό, που περιλαμβάνεται σταθερά στο ρεπερτόριο της "Madge" σε κάθε συναυλία της, ενώ και η ίδια έχει παραδεχτεί σε συνέντευξη της ότι είναι το αγαπημένο της, είχε προηγουμένως απορριφτεί δύο φορές, από τη παγκοσμίως άγνωστη Φύλις Χύμαν και από τη Μαίρη Ουίλσον του γυναικείου συγκροτήματος Supremes, που δεν ευτύχησε στη σόλο καριέρα της.
Το "Let's Get Loud" δεν ήταν η μοναδική επιτυχία από το πρώτο άλμπουμ της Τζένιφερ Λοπέζ (On The 6, 1999), ήταν όμως η μεγαλύτερη. Το τραγούδι είχε γραφτεί από την Γκλόρια Εστεφάν για να το τραγουδήσει η ίδια, όμως τελευταία στιγμή το μετάνιωσε, καθώς της φαινόταν ίδιο με παλιότερα κομμάτια της. Έτσι, η τραγουδίστρια με καταγωγή από την Κούβα έχασε τη μεγάλη ευκαιρία για να κάνει μουσικό comeback, κάτι που μάλλον μετάνιωσε αργότερα, καθώς σε συνεντεύξεις της ανέφερε ότι αν το τραγουδούσε η ίδια θα έδινε στο κομμάτι έναν άλλο τόνο.
Και μη νομίζετε ότι μόνο οι γυναίκες είναι τυχερές. Ο Άνταμ Λάμπερτ, νικητής της ένατης σαιζόν του "American Idol" το 2009, είναι παγκοσμίως γνωστός για ένα και μόνο τραγούδι, το "Whataya Want From Me". Ίσως σήμερα να μην μας θύμιζε καν κάτι το όνομα του, αν το συγκεκριμένο τραγούδι το είχε ερμηνεύσει η Πινκ, η οποία άλλωστε περιλαμβανόταν μεταξύ των δημιουργών. Αργότερα, η Πινκ θα το ηχογραφούσε σε μια συλλογή με Best of, όμως η εκδοχή του Λάμπερτ είναι καλύτερη.
Ένα από τα τραγούδια που καθιέρωσαν τον Τζάστιν Τίμπερλεϊκ από το πρώτο του άλμπουμ ως σόλο τραγουδιστή (Justified, 2002) ήταν και το "Rock your Body". Το τραγούδι αρχικά προοριζόταν για το "Invincible" του Μάικλ Τζάκσον, που κυκλοφόρησε ένα χρόνο νωρίτερα. Εκείνο το άλμπουμ, που ήταν και το τελευταίο του "Βασιλιά της ποπ", είχε σημειώσει απογοητευτικές πωλήσεις, ούτε και θυμόμαστε κάποιο τραγούδι. Άραγε, αν δεν είχε απορρίψει το "Rock your Body", θα είχε καλύτερη τύχη;
Κατά ένα παράδοξο παιχνίδι της μοίρας, το συγκεκριμένο τραγούδι ήταν η αφορμή για ένα από τα μεγαλύτερα "σκάνδαλα" της αμερικανικής τηλεόρασης με θύμα την αδερφή του Μάικλ Τζάκσον, Τζάνετ. Το Φεβρουάριο του 2004, στο καθιερωμένο σόου κατά το διάλειμμα του Super Bowl, την ώρα που τραγουδούσε το συγκεκριμένο κομμάτι και πιο συγκεκριμένα το στίχο "Bet I'll have you naked by the end of this song", ο Τζάστιν Τίμπερλεϊκ αιφνιδίασε την Τζάνετ Τζάκσον σκίζοντας το ρούχο της, με αποτέλεσμα να δουν "ζωντανά" τη γυμνή αλήθεια για το στήθος της περίπου 90 εκατομμύρια Αμερικανοί τηλεθεατές.
Πηγή: Billboard
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου