Ο Ζακ Σαγιάγκ είναι ένας άνδρας 50 ετών, άστεγος που ζει χειμώνα-καλοκαίρι στους δρόμους του Παρισιού, και όλοι στη Γαλλία ασχολούνται μαζί του, χάρη σ' ένα ντοκιμαντέρ 6 λεπτών, που σκηνοθέτησε και ανέβασε στο youtube ο Γάλλος σκηνοθέτης Ζουλιέν Γκουντισόντ. Τι το ιδιαίτερο έχει ο Σαγιάγκ; Μια ιδιαίτερη φιλοσοφία για την ζωή, παρεξηγήσιμη από πολλούς, καθώς είναι άστεγος με τη θέλησή του, ενώ αφιερώνει όλο του το χρόνο φροντίζοντας το σώμα του, το οποίο γυμνάζει στους δρόμους της γαλλικής πρωτεύουσας, ώστε να λαμβάνει μέρος τακτικά σε διαγωνισμούς μπόντι μπιλντιγκ.
13 Δεκεμβρίου 2014
12 Δεκεμβρίου 2014
Η ταινία που προβάλλεται σε μια κινηματογραφική αίθουσα επί 1000 εβδομάδες (και συνεχίζει...)
Κάθε ρεκόρ στην ιστορία της ινδικής κινηματογραφικής βιομηχανίας του Μπόλιγουντ έχει σπάσει η ρομαντική ταινία "Dilwale Dulhania Le Jayenge" (Ο Λεοντόκαρδος θα πάρει τη νύφη), που από τον Οκτώβριο του 1995, δηλαδή επί 1000 εβδομάδες, προβάλλεται σε μια κινηματογραφική αίθουσα 1100 θέσεων στη Βομβάη (ή Μουμπάι, όπως έχει μετονομαστεί). Η ταινία είναι μια από τις μεγαλύτερες εμπορικές επιτυχίες του Μπόλιγουντ μέχρι σήμερα και η μοναδική που προβάλλεται επί τόσο μεγάλο διάστημα χωρίς διακοπή.
11 Δεκεμβρίου 2014
Τα προσόντα ενός πετυχημένου ηγέτη κατά τον Άντριου Κάρνετζι, τον πιο πλούσιο άνθρωπο των αρχών του 20ου αιώνα
Ο Άντριου Κάρνετζι (1835-1919) ήταν ένας αυτοδημιούργητος επιχειρηματίας με καταγωγή από τη Σκοτία, που όχι απλά έζησε το περιβόητο "αμερικανικό όνειρο", αλλά, χωρίς καν να τελειώσει το σχολείο, έγινε ο πλουσιότερος άνθρωπος στον κόσμο στις αρχές του 20ου αιώνα, Επιχείρησε πολλές φορές να προσδιορίσει τον πετυχημένο άνθρωπο, τον πετυχημένο ηγέτη, μέσα από τις συνεντεύξεις του στον Ναπόλεον Χιλ, στις οποίες βασίστηκε και το βιβλίο του Χιλ με τίτλο "Think And Grow Rich", αλλά και μέσω της αυτοβιογραφίας του. Τι κι αν έχει περάσει σχεδόν ένας αιώνας, οι απόψεις του Κάρνετζι έχουν ακόμα αρκετό ενδιαφέρον και αξίζει να τις λάβει υπόψη του ως πρώτο κίνητρο όποιος στοχεύει ψηλά - χωρίς να ξεχνάει βέβαια ότι ο καλύτερος συμβουλάτορας του εαυτού μας είμαστε εμείς οι ίδιοι, που ξέρουμε καλύτερα από τον καθένα τη διαφορετικότητα και τη μοναδικότητά μας από τους άλλους.
Η αφοπλιστική ομιλία της 17χρονης Μαλάλα, που τιμήθηκε με το Νόμπελ Ειρήνης: "Γιατί το να κατασκευάζεις τανκ είναι τόσο εύκολο, όμως το να χτίζεις σχολεία τόσο δύσκολο;"
Η 17χρονη Μαλάλα Γιουσαφζάι από το Πακιστάν έγινε η νεώτερη μέχρι σήμερα βραβευμένη με το εξαιρετικά τιμητικό, όσο και συμβολικό Νόμπελ Ειρήνης, στο πρόσωπο της οποίας βραβεύονται η δίψα για μάθηση, η διεκδίκηση ενός καλύτερου μέλλοντος για εκατομμύρια παιδιά σ' ολόκληρο τον πλανήτη και κυρίως για τα κορίτσια, για τα οποία σε πολλές παραδοσιακές, συντηρητικές κοινωνίες επικρατεί η στρεβλή αντίληψη ότι τάχα δεν χρειάζονται μόρφωση, αλλά οδηγούνται σε υποχρεωτικούς γάμους, με αποτέλεσμα να στερούνται κάθε ελπίδα πραγματοποίησης των ονείρων τους.
10 Δεκεμβρίου 2014
Το θεατρικό ξεκατίνιασμα
Μια από τις πιο καταξιωμένες Ελληνίδες ηθοποιούς, μια "κυρία" του ελληνικού θεάτρου με μεγάλη προσφορά, αδίκησε τον εαυτό της ξεσπώντας με άκομψο τρόπο, κουνώντας το δάχτυλο και στοχοποιώντας τους τραγουδιστές ή όποιους άλλους ασχολούνται με το θέατρο, χωρίς να είναι αυτό το αποκλειστικό τους επάγγελμα. Η αναφορά της ήταν γενική και ισοπεδωτική, χωρίς να περιορίζεται μόνο σε όσους δεν έχουν σπουδάσει σε δραματική σχολή, αλλιώς δεν θα καταφερόταν - κυρίως - εναντίον του Σάκη Ρουβά, ο οποίος άλλωστε έκανε κάποιες σπουδές στις ΗΠΑ!
7 Δεκεμβρίου 2014
Πόσος χρόνος χρειάζεται για ν' αλλάξουμε σελίδα μετά από έναν χωρισμό (σύμφωνα με έρευνα);
Ποιος δεν έχει χωρίσει έστω μια φορά στην ζωή του; Και ποιος δεν έχει ταλαιπωρηθεί μετά από ένα χωρισμό; Ανεξάρτητα από το ποιος παίρνει πρώτος την απόφαση, ο χωρισμός δεν παύει να είναι ένας μικρός θάνατος, εφόσον βέβαια η σχέση, που προηγήθηκε, βασιζόταν σε αληθινά συναισθήματα. Πόσος χρόνος όμως χρειάζεται για να επουλωθούν οι πληγές;
Η τηλεοπτική διαφήμιση που σόκαρε τους Ελβετούς ως "πρόστυχη" και τελικά αποσύρθηκε [βίντεο]
Κολλημένη στη δεκαετία του '70, η οικογένεια Löli ζει μια ρετρό καθημερινότητα, που τους κάνει την ζωή δύσκολη. Ο μπαμπάς παρακολουθεί τηλεόραση με τα κιάλια, αφού η οθόνη είναι πολύ μικρή, η μαμά προσπαθεί να μιλήσει χρησιμοποιώντας ένα τηλέφωνο με καλώδια, την ώρα που οδηγεί, ο γιος εξιτάρεται παρακολουθώντας πρωτόγονες εικόνες ενός πρωτόγονου υπολογιστή, ενώ αδυναμία επικοινωνίας έχει και η κόρη. Αυτό είναι το σενάριο της διαφήμισης της γνωστής αλυσίδας ηλεκτρικών ειδών Media Markt, που προβαλλόταν στην ελβετική τηλεόραση, αλλά τελικά αποσύρθηκε, επειδή επικρίθηκε ως "πρόστυχη" από αγανακτισμένους καταναλωτές.