Τι κι αν κατά καιρούς λειτούργησαν ιδιωτικές σχολές που προσέφεραν σεμινάρια για φιλόδοξους παρουσιαστές στην τηλεόραση, το γεγονός είναι ότι επάγγελμα παρουσιαστής, που να πληρεί συγκεκριμένα προσόντα και να έχει τελειώσει συγκεκριμένες σπουδές, δεν υπάρχει. Αρκεί να στέκεται καλά μπροστά στην κάμερα, να έχει φωτογένεια και επιπλέον ευφράδεια και κάποιες στοιχειώδεις γνώσεις στο αντικείμενο της εκπομπής του τα δυο τελευταία όχι πάντα!. Μια ομάδα ανθρώπων που πληρούν σχετικά εύκολα τα προσόντα αυτά είναι οι ηθοποιοί - ειδικά όσοι έχουν εμπειρία στον κινηματογράφο ή σε τηλεοπτικά σίριαλ και όχι οι αποκλειστικά θεατρικοί ηθοποιοί. Και πράγματι, δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις που οι τηλεοπτικοί σταθμοί αναζήτησαν παρουσιαστές μέσα από τις τάξεις των ηθοποιών, οι οποίοι άλλοτε ανταποκρίθηκαν στο νέο τους ρόλο και άλλοτε απέτυχαν.
Πολλοί ηθοποιοί εμφανίστηκαν στον - συνήθως διεκπεραιωτικό - ρόλο της παρουσίασης τηλεπαιχνιδιών. Στα μέσα της δεκαετίας του '80 η Ξένια Καλογεροπούλου παρουσίαζε από τη συχνότητα της ΕΡΤ-1 το "Ζωντανό Σταυρόλεξο", ένα τηλεπαιχνίδι γνώσεων, που προσπαθούσε να μεταφέρει στη μικρή οθόνη το γνωστό χόμπι, που συνήθως προϋποθέτει μολύβι και χαρτί. Παραδόξως, αν και το τηλεπαιχνίδι ολοκληρώθηκε το 1986 ύστερα από 3 σεζόν, έχει μείνει αμυδρά στη μνήμη μου, παρότι ήμουν "συνομήλικος".
"Τυχερή πτήση" ονομαζόταν το τηλεπαιχνίδι που παρουσίαζε ο Νίκος Ζιάγκος το 1990 - και πάλι στην ΕΤ1 - όπου ο ηθοποιός/παρουσιαστής ήταν ντυμένος πιλότος και οι παίκτες διαγωνίζονταν στις ετοιμασίες "αναχώρησης" (π.χ. γέμιζαν βαλίτσες με ρούχα, που όμως δεν έπρεπε να ξεπερνούν ένα όριο, όπως γίνεται και στα κανονικά αεροδρόμια, κλπ.). Σύμφωνα με το retrodb.gr, ο ηθοποιός είχε παρουσιάσει ακόμη ένα τηλεπαιχνίδι στην κρατική τηλεόραση το 1985, τίτλος του οποίου ήταν "Σφυγμομέτρηση".
Πολυεργαλείο παρουσίασης αναδείχτηκε ο ηθοποιός Σπύρος Παπαδόπουλος. Αμέσως μετά τους "Απαράδεκτους", ο ηθοποιός παρουσίασε στην ΕΤ-1 ένα πρωτότυπο τηλεπαιχνίδι μπασκετικού χαρακτήρα με τίτλο "Χρυσή Κάρτα", το οποίο ήμουν από τους ελάχιστους τηλεθεατές που το παρακολουθούσαν. Εκτός από τις κλασικές ερωτήσεις γνώσεων, οι παίκτες δοκιμάζονταν και στα σουτάκια, σε μπασκέτα που υπήρχε μέσα στο στούντιο.
Αν και εκείνη την εποχή ο ηθοποιός δήλωνε σε συνεντεύξεις του ότι ο μόνος λόγος που παρουσίαζε το τηλεπαιχνίδι ήταν τα χρήματα, αργότερα ασχολήθηκε πολλές φορές με την παρουσίαση. Αρχικά συμπαρουσιάζοντας με την Βίκυ Κουλιανού το "Fantastico" κάθε Δευτέρα βράδυ (το 1995) στον ΑΝΤ1 και εισάγοντας στα ελληνικά τηλεοπτικά ήθη τον μάγο Καζέλα, αργότερα παρουσιάζοντας και άλλα τηλεπαιχνίδια, με πιο γνωστά το "Κόντρα Πλακέ" και το "Ποιος θα γίνει εκατομμυριούχος" - αμφότερα στο Mega - ενώ από το 2004 κάθε Σάββατο βράδυ μας εύχεται "Στην υγεία μας" και "Στην υγειά μας ρε παιδιά" - πρώτα από τη συχνότητα ΝΕΤ και στη συνέχεια - μετά το κλείσιμο της ΕΡΤ - από τον Alpha.
Άλλος ένας ηθοποιός, που διέπρεψε στην τηλεπαρουσίαση, ήταν ο - συμπρωταγωνιστής του Παπαδόπουλου στους "Απαράδεκτους" - ο πρόωρα χαμένος και πολύ αγαπητός Βλάσσης Μπονάτσος. Πρώτα παρουσιάζοντας ένα τηλεπαιχνίδι στην ΕΤ2 με τίτλο "Με το κλειδί στο χέρι", που υποσχόταν αυτοκίνητο στο μεγάλο νικητή, αργότερο με τις "Κόντρες", τη συνταγή των οποίων αντέγραψαν αργότερα το "Κόντρα Πλακέ" και το πιο πρόσφατο "Άκου τι είπαν", ενώ ακολούθησε το "Άλλα Κόλπα", το πρώτο σόου του Mega, που συναγωνίστηκε επί ίσοις όροις το ακριβότερο "Ciao ANT1", βασιζόμενο κυρίως στο χιούμορ του Βλάσση, τις ατάκες του, τις φάρσες που έκανε στους διάφορους σελέμπριτις της εποχής, αλλά και στην.. Μπόνάτσα. Ακολούθησε - με μικρότερη επιτυχία - το "Vlass back" στον τότε ΣΚΑΪ, όπως και κάποιες άλλες εκπομπές, χωρίς ιδιαίτερη απήχηση.
Όμως και μια τρίτη ηθοποιός των θρυλικών "Απαράδεκτων" αποπειράθηκε κάποια στιγμή να παρουσιάσει τηλεοπτική εκπομπή. Το 2010, η Δήμητρα Παπαδοπούλου προσπάθησε να μεταδώσει το προσωπικό της μπρίο στο τηλεπαιχνίδι του ΣΚΑΙ "I love GR", που φιλοδοξούσε να αναδείξει το ομορφότερο μέρος της Ελλάδας.
Η Βάσια Τριφύλλη, εκτός από μια σημαντική θεατρική καριέρα, είχε συμμετάσχει σε πολλές ταινίες στο πλευρό του Θανάση Βέγγου τη δεκαετία του '70, αργότερα χάρισε τη φωνή της σε δυο αγαπημένες παιδικές σειρές ("Μάγια η μέλισσα" και "Φρουτοπία"), ενώ ξεχώρισε στο ρόλο της σνομπ Ζανέτ Τουρλουφίδη Χατζηγιώργη στους - πρωτοποριακούς εκείνη την εποχή και σε πολλά σημεία ακόμη επίκαιρους - "Αυθαίρετους", όταν το 1991 δοκίμασε κάτι διαφορετικό, που θα επισκίαζε όλα τα προηγούμενα: ένα έξυπνο και πρωτότυπο παιχνίδι γνωριμιών, μακριά από τα κλισέ των ερωτήσεων γνώσεων που κυριαρχούσαν σ' όλα τα τηλεπαιχνίδια μέχρι τότε. Το "Ραντεβού στα τυφλά" έγινε τεράστια επιτυχία και σε μεγάλο βαθμό σημάδεψε την πορεία της ηθοποιού, που τη δεκαετία του '90 αναδείχτηκε σε "Εθνική τηλεοπτική προξενήτρα". Ακολούθησαν κι άλλες εκπομπές με πιο πετυχημένη την "Ώρα την καλή", όπου η Τριφύλλη δεν προξένευε αγνώστους, αλλά προίκιζε μελλόνυμφους.
Εν τω μεταξύ, μια συμπρωταγωνίστρια της Τριφύλλη στους "Αυθαίρετους", η Ισαβέλλα Βλασσιάδου, ήταν η διάδοχος της στο "Ραντεβού στα τυφλά". Και μπορεί η α λα Βλασσιάδου εκδοχή του "Ραντεβού" να κράτησε μόνο μια σεζόν (1994-1995), ωστόσο η ηθοποιός κατάφερε να αφήσει το δικό της στίγμα, χωρίς να παρασυρθεί στην εύκολη λύση του μιμητισμού. Φυσικά, η Βλασιάδου διέπρεψε στην παρουσίαση και ως η περίφημη "Μπονάτσα" (με στυλ α λα Τζέσικα Ράμπιτ).
Η Έλντα Πανοπούλου αποτελεί άλλο ένα παράδειγμα ηθοποιού που μεταπήδησε με μεγάλη επιτυχία και στην παρουσίαση. Αφού ξεχώρισε ως Χαρούλα Πεπονάκη στη σειρά που αγαπούμε να μισούμε, το "Ρετιρέ", και αφού συμμετείχε σε δυο ακόμη σειρές με μικρότερη επιτυχία ("Συγκάτοικοι στην τρέλα", "Ροζ συννεφάκι"), ανέλπιστα η ηθοποιός ανέλαβε μαζί με τη Σοφία Βόσσου την παρουσίαση του πρωινού μαγκαζίνο του Mega, όταν ο σταθμός αποφάσισε ξαφνικά να μεταφέρει το πολύ πετυχημένο "Χαμογελάτε" του Ανδρέα Μικρούτσικου στη μεσημεριανή ζώνη - προπομπός της μετέπειτα στροφής του τραγουδιστή, συνθέτη και παρουσιαστή στις εκπομπές ριάλιτι. Το "Μεταξύ μας" στάθηκε με αξιοπρέπεια απέναντι στον τυφώνα του "Πρωινού καφέ" με παρουσιάστρια την Ελένη Μενεγάκη, ενώ στη συνέχεια η Έλντα πήρε μεταγραφή στην κρατική τηλεόραση, όπου ανέδειξε ένα πιο σοβαρό προφίλ παρουσιάζοντας για δύο σεζόν την καθημερινή, απογευματινή εκπομπή "6 με την Έλντα", που αργότερα θα μετακόμιζε στο Σταρ - σε άλλη ώρα. Πετυχημένη, αν και κόπηκε πρόωρα για τρίτους λόγους, ήταν και η πιο πρόσφατη εμφάνισή της στο Ε με το σόου "Ο παλιός είναι αλλιώς".
Στη μακρά λίστα των ηθοποιών παρουσιαστών ανήκει επίσης η Ρίκα Βαγιάνη, που ασχολήθηκε με διαφορετικά είδη εκπομπών: πρώτα στο "Mega Star", στη συνέχεια ήταν η πρώτη παρουσιάστρια ενός πλήρους πρωινού μαγκαζίνο στο Mega (ήταν το "Στούντιο 5" το 1992), ακολούθησε στον ίδιο σταθμό το ενημερωτικό "Πρωινό Παράθυρο" δίπλα στον Γιάννη Δημαρά, εκπομπές σε μικρά κανάλια και τελικά στην ΕΡΤ, όπου ανέλαβε διάφορα πρότζεκτ με μεγαλύτερη ή μικρότερη επιτυχία.
Ο Νίκος Μουτσινάς δεν ήταν γνωστός ως ηθοποιός, πριν ξεκινήσει να εμφανίζεται στο "Πρωινό κους κους" του Alpha στα μέσα των 00s, ωστόσο το 2001 είχε εμφανιστεί σ' έναν ιδιαίτερο ρόλο σε μια σειρά του ίδιου καναλιού με τίτλο "Νιρβάνα", που όμως είχε κοπεί πρόωρα και γενικά πέρασε απαρατήρητη.
Ούτε ο Φώτης Σεργουλόπουλος ήταν γνωστός ως ηθοποιός πριν τον δούμε για πρώτη φορά στο πλευρό της Άννας Δρούζα στην πρώτη εκπομπή με celebrities news της ελληνικής τηλεόρασης, το "Κάτσε καλά". Ωστόσο είχε κάνει τηλεοπτικές εμφανίσεις στις αρχές της δεκαετίας του '90, που όμως είχαν περάσει απαρατήρητες, όπως σε δυο επεισόδια του "Ρετιρέ", ενώ είχε αφήσει εποχή - αγνώριστος μ' ένα μαύρο μουστάκι - και ως ο πρωταγωνιστής διαφημιστικού σποτ γνωστής εταιρίας ζυμαρικών, όπου αναφωνούσε "Είμαι μακαρονάς, τι να κάνουμε"! Αντίθετα, η επίσης ηθοποιός Μαρία Μπακοδήμου, που επί μια δεκαπενταετία αποτελεί το τηλεοπτικό ταίρι του Φώτη, δεν είχε κάνει καμία τηλεοπτική εμφάνιση πριν το "Κάτσε καλά", παρόλο που είχε επίσης θεατρικής σπουδές.
Τελευταίοι στη μακρά λίστα των ηθοποιών που έγιναν και παρουσιαστές - και ενώ στο συγκεκριμένο αφιέρωμα παραλήφθηκαν σίγουρα πάμπολλα ονόματα - περιλαμβάνονται ο Μάρκος Σεφερλής και η Έλενα Τζαβαλιά, ως βασικός παρουσιαστής ο πρώτος και συμπαρουσιάστρια η δεύτερη, στο νέο πρωινό μαγκαζίνο του Mega, όπου τα πρώτα δείγματα γραφής είναι ανέλπιστα (για πολλούς) θετικά σε μια ζώνη με αρκετές ιδιομορφίες τόσο ως προς το κοινό που παρακολουθεί όσο και ως προς τη φόρμα που έχει σχηματοποιηθεί επί σειρά ετών.
"Τυχερή πτήση" ονομαζόταν το τηλεπαιχνίδι που παρουσίαζε ο Νίκος Ζιάγκος το 1990 - και πάλι στην ΕΤ1 - όπου ο ηθοποιός/παρουσιαστής ήταν ντυμένος πιλότος και οι παίκτες διαγωνίζονταν στις ετοιμασίες "αναχώρησης" (π.χ. γέμιζαν βαλίτσες με ρούχα, που όμως δεν έπρεπε να ξεπερνούν ένα όριο, όπως γίνεται και στα κανονικά αεροδρόμια, κλπ.). Σύμφωνα με το retrodb.gr, ο ηθοποιός είχε παρουσιάσει ακόμη ένα τηλεπαιχνίδι στην κρατική τηλεόραση το 1985, τίτλος του οποίου ήταν "Σφυγμομέτρηση".
Πολυεργαλείο παρουσίασης αναδείχτηκε ο ηθοποιός Σπύρος Παπαδόπουλος. Αμέσως μετά τους "Απαράδεκτους", ο ηθοποιός παρουσίασε στην ΕΤ-1 ένα πρωτότυπο τηλεπαιχνίδι μπασκετικού χαρακτήρα με τίτλο "Χρυσή Κάρτα", το οποίο ήμουν από τους ελάχιστους τηλεθεατές που το παρακολουθούσαν. Εκτός από τις κλασικές ερωτήσεις γνώσεων, οι παίκτες δοκιμάζονταν και στα σουτάκια, σε μπασκέτα που υπήρχε μέσα στο στούντιο.
Αν και εκείνη την εποχή ο ηθοποιός δήλωνε σε συνεντεύξεις του ότι ο μόνος λόγος που παρουσίαζε το τηλεπαιχνίδι ήταν τα χρήματα, αργότερα ασχολήθηκε πολλές φορές με την παρουσίαση. Αρχικά συμπαρουσιάζοντας με την Βίκυ Κουλιανού το "Fantastico" κάθε Δευτέρα βράδυ (το 1995) στον ΑΝΤ1 και εισάγοντας στα ελληνικά τηλεοπτικά ήθη τον μάγο Καζέλα, αργότερα παρουσιάζοντας και άλλα τηλεπαιχνίδια, με πιο γνωστά το "Κόντρα Πλακέ" και το "Ποιος θα γίνει εκατομμυριούχος" - αμφότερα στο Mega - ενώ από το 2004 κάθε Σάββατο βράδυ μας εύχεται "Στην υγεία μας" και "Στην υγειά μας ρε παιδιά" - πρώτα από τη συχνότητα ΝΕΤ και στη συνέχεια - μετά το κλείσιμο της ΕΡΤ - από τον Alpha.
Άλλος ένας ηθοποιός, που διέπρεψε στην τηλεπαρουσίαση, ήταν ο - συμπρωταγωνιστής του Παπαδόπουλου στους "Απαράδεκτους" - ο πρόωρα χαμένος και πολύ αγαπητός Βλάσσης Μπονάτσος. Πρώτα παρουσιάζοντας ένα τηλεπαιχνίδι στην ΕΤ2 με τίτλο "Με το κλειδί στο χέρι", που υποσχόταν αυτοκίνητο στο μεγάλο νικητή, αργότερο με τις "Κόντρες", τη συνταγή των οποίων αντέγραψαν αργότερα το "Κόντρα Πλακέ" και το πιο πρόσφατο "Άκου τι είπαν", ενώ ακολούθησε το "Άλλα Κόλπα", το πρώτο σόου του Mega, που συναγωνίστηκε επί ίσοις όροις το ακριβότερο "Ciao ANT1", βασιζόμενο κυρίως στο χιούμορ του Βλάσση, τις ατάκες του, τις φάρσες που έκανε στους διάφορους σελέμπριτις της εποχής, αλλά και στην.. Μπόνάτσα. Ακολούθησε - με μικρότερη επιτυχία - το "Vlass back" στον τότε ΣΚΑΪ, όπως και κάποιες άλλες εκπομπές, χωρίς ιδιαίτερη απήχηση.
Όμως και μια τρίτη ηθοποιός των θρυλικών "Απαράδεκτων" αποπειράθηκε κάποια στιγμή να παρουσιάσει τηλεοπτική εκπομπή. Το 2010, η Δήμητρα Παπαδοπούλου προσπάθησε να μεταδώσει το προσωπικό της μπρίο στο τηλεπαιχνίδι του ΣΚΑΙ "I love GR", που φιλοδοξούσε να αναδείξει το ομορφότερο μέρος της Ελλάδας.
Η Βάσια Τριφύλλη, εκτός από μια σημαντική θεατρική καριέρα, είχε συμμετάσχει σε πολλές ταινίες στο πλευρό του Θανάση Βέγγου τη δεκαετία του '70, αργότερα χάρισε τη φωνή της σε δυο αγαπημένες παιδικές σειρές ("Μάγια η μέλισσα" και "Φρουτοπία"), ενώ ξεχώρισε στο ρόλο της σνομπ Ζανέτ Τουρλουφίδη Χατζηγιώργη στους - πρωτοποριακούς εκείνη την εποχή και σε πολλά σημεία ακόμη επίκαιρους - "Αυθαίρετους", όταν το 1991 δοκίμασε κάτι διαφορετικό, που θα επισκίαζε όλα τα προηγούμενα: ένα έξυπνο και πρωτότυπο παιχνίδι γνωριμιών, μακριά από τα κλισέ των ερωτήσεων γνώσεων που κυριαρχούσαν σ' όλα τα τηλεπαιχνίδια μέχρι τότε. Το "Ραντεβού στα τυφλά" έγινε τεράστια επιτυχία και σε μεγάλο βαθμό σημάδεψε την πορεία της ηθοποιού, που τη δεκαετία του '90 αναδείχτηκε σε "Εθνική τηλεοπτική προξενήτρα". Ακολούθησαν κι άλλες εκπομπές με πιο πετυχημένη την "Ώρα την καλή", όπου η Τριφύλλη δεν προξένευε αγνώστους, αλλά προίκιζε μελλόνυμφους.
Εν τω μεταξύ, μια συμπρωταγωνίστρια της Τριφύλλη στους "Αυθαίρετους", η Ισαβέλλα Βλασσιάδου, ήταν η διάδοχος της στο "Ραντεβού στα τυφλά". Και μπορεί η α λα Βλασσιάδου εκδοχή του "Ραντεβού" να κράτησε μόνο μια σεζόν (1994-1995), ωστόσο η ηθοποιός κατάφερε να αφήσει το δικό της στίγμα, χωρίς να παρασυρθεί στην εύκολη λύση του μιμητισμού. Φυσικά, η Βλασιάδου διέπρεψε στην παρουσίαση και ως η περίφημη "Μπονάτσα" (με στυλ α λα Τζέσικα Ράμπιτ).
Η Έλντα Πανοπούλου αποτελεί άλλο ένα παράδειγμα ηθοποιού που μεταπήδησε με μεγάλη επιτυχία και στην παρουσίαση. Αφού ξεχώρισε ως Χαρούλα Πεπονάκη στη σειρά που αγαπούμε να μισούμε, το "Ρετιρέ", και αφού συμμετείχε σε δυο ακόμη σειρές με μικρότερη επιτυχία ("Συγκάτοικοι στην τρέλα", "Ροζ συννεφάκι"), ανέλπιστα η ηθοποιός ανέλαβε μαζί με τη Σοφία Βόσσου την παρουσίαση του πρωινού μαγκαζίνο του Mega, όταν ο σταθμός αποφάσισε ξαφνικά να μεταφέρει το πολύ πετυχημένο "Χαμογελάτε" του Ανδρέα Μικρούτσικου στη μεσημεριανή ζώνη - προπομπός της μετέπειτα στροφής του τραγουδιστή, συνθέτη και παρουσιαστή στις εκπομπές ριάλιτι. Το "Μεταξύ μας" στάθηκε με αξιοπρέπεια απέναντι στον τυφώνα του "Πρωινού καφέ" με παρουσιάστρια την Ελένη Μενεγάκη, ενώ στη συνέχεια η Έλντα πήρε μεταγραφή στην κρατική τηλεόραση, όπου ανέδειξε ένα πιο σοβαρό προφίλ παρουσιάζοντας για δύο σεζόν την καθημερινή, απογευματινή εκπομπή "6 με την Έλντα", που αργότερα θα μετακόμιζε στο Σταρ - σε άλλη ώρα. Πετυχημένη, αν και κόπηκε πρόωρα για τρίτους λόγους, ήταν και η πιο πρόσφατη εμφάνισή της στο Ε με το σόου "Ο παλιός είναι αλλιώς".
Στη μακρά λίστα των ηθοποιών παρουσιαστών ανήκει επίσης η Ρίκα Βαγιάνη, που ασχολήθηκε με διαφορετικά είδη εκπομπών: πρώτα στο "Mega Star", στη συνέχεια ήταν η πρώτη παρουσιάστρια ενός πλήρους πρωινού μαγκαζίνο στο Mega (ήταν το "Στούντιο 5" το 1992), ακολούθησε στον ίδιο σταθμό το ενημερωτικό "Πρωινό Παράθυρο" δίπλα στον Γιάννη Δημαρά, εκπομπές σε μικρά κανάλια και τελικά στην ΕΡΤ, όπου ανέλαβε διάφορα πρότζεκτ με μεγαλύτερη ή μικρότερη επιτυχία.
Ο Νίκος Μουτσινάς δεν ήταν γνωστός ως ηθοποιός, πριν ξεκινήσει να εμφανίζεται στο "Πρωινό κους κους" του Alpha στα μέσα των 00s, ωστόσο το 2001 είχε εμφανιστεί σ' έναν ιδιαίτερο ρόλο σε μια σειρά του ίδιου καναλιού με τίτλο "Νιρβάνα", που όμως είχε κοπεί πρόωρα και γενικά πέρασε απαρατήρητη.
Ούτε ο Φώτης Σεργουλόπουλος ήταν γνωστός ως ηθοποιός πριν τον δούμε για πρώτη φορά στο πλευρό της Άννας Δρούζα στην πρώτη εκπομπή με celebrities news της ελληνικής τηλεόρασης, το "Κάτσε καλά". Ωστόσο είχε κάνει τηλεοπτικές εμφανίσεις στις αρχές της δεκαετίας του '90, που όμως είχαν περάσει απαρατήρητες, όπως σε δυο επεισόδια του "Ρετιρέ", ενώ είχε αφήσει εποχή - αγνώριστος μ' ένα μαύρο μουστάκι - και ως ο πρωταγωνιστής διαφημιστικού σποτ γνωστής εταιρίας ζυμαρικών, όπου αναφωνούσε "Είμαι μακαρονάς, τι να κάνουμε"! Αντίθετα, η επίσης ηθοποιός Μαρία Μπακοδήμου, που επί μια δεκαπενταετία αποτελεί το τηλεοπτικό ταίρι του Φώτη, δεν είχε κάνει καμία τηλεοπτική εμφάνιση πριν το "Κάτσε καλά", παρόλο που είχε επίσης θεατρικής σπουδές.
Τελευταίοι στη μακρά λίστα των ηθοποιών που έγιναν και παρουσιαστές - και ενώ στο συγκεκριμένο αφιέρωμα παραλήφθηκαν σίγουρα πάμπολλα ονόματα - περιλαμβάνονται ο Μάρκος Σεφερλής και η Έλενα Τζαβαλιά, ως βασικός παρουσιαστής ο πρώτος και συμπαρουσιάστρια η δεύτερη, στο νέο πρωινό μαγκαζίνο του Mega, όπου τα πρώτα δείγματα γραφής είναι ανέλπιστα (για πολλούς) θετικά σε μια ζώνη με αρκετές ιδιομορφίες τόσο ως προς το κοινό που παρακολουθεί όσο και ως προς τη φόρμα που έχει σχηματοποιηθεί επί σειρά ετών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου