Κολλημένη στη δεκαετία του '70, η οικογένεια Löli ζει μια ρετρό καθημερινότητα, που τους κάνει την ζωή δύσκολη. Ο μπαμπάς παρακολουθεί τηλεόραση με τα κιάλια, αφού η οθόνη είναι πολύ μικρή, η μαμά προσπαθεί να μιλήσει χρησιμοποιώντας ένα τηλέφωνο με καλώδια, την ώρα που οδηγεί, ο γιος εξιτάρεται παρακολουθώντας πρωτόγονες εικόνες ενός πρωτόγονου υπολογιστή, ενώ αδυναμία επικοινωνίας έχει και η κόρη. Αυτό είναι το σενάριο της διαφήμισης της γνωστής αλυσίδας ηλεκτρικών ειδών Media Markt, που προβαλλόταν στην ελβετική τηλεόραση, αλλά τελικά αποσύρθηκε, επειδή επικρίθηκε ως "πρόστυχη" από αγανακτισμένους καταναλωτές.
Η "προσβολή" δεν οφειλόταν στο ρετρό lifestyle της διαφήμισης, αλλά σε μια σκηνή, που διαρκεί ελάχιστα κλάσματα του δευτερολέπτου. Πρόκειται για τη σκηνή, που ο γιος εξιτάρεται από τον πρωτόγονο υπολογιστή, ώστε... αυνανίζεται κάτω από την κουβέρτα. Δηλαδή, αυτό που οι τηλεθεατές έβλεπαν να περνάει σαν αστραπή στις τηλεοράσεις τους ήταν ένα πάρα πολύ μικρής διάρκειας ανεβοκατέβασμα της κουβέρτας, που παρέπεμπε στον αυνανισμό.
Ωστόσο, οι διαμαρτυρίες ήταν πολλές, κυρίως επειδή το σποτ προβαλλόταν και σε απογευματινές ώρες. Τελικά η εταιρία υπέκυψε, αυτολογοκρίθηκε και η διαφήμιση αποσύρθηκε. Οι δε Ελβετοί διεκδικούν με αξιώσεις τον τίτλο των πλέον πουριτανών της υφηλίου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου