9 Μαΐου 2013

Οι ανατριχιαστικές ατάκες των παιδιών. Όταν τα μικρά αθώα πλασματάκια, γίνονται μικροί διάβολοι!


Τα παιδιά λένε αλήθειες, μέσα στην αθωότητα τους, όμως, λένε και ανατριχιαστικά πράγματα ή τουλάχιστον λένε πράγματα, που μπορούν να κάνουν κάποιον ευαίσθητο ή ανυποψίαστο γονιό ν' ανατριχιάσει. Σε σχετικό topic της ιστοσελίδας Reddit, γονείς, συγγενείς, φίλοι κλπ. μοιράζονται τέτοιες περίεργες ατάκες μικρών παιδιών, που τους σήκωσε την τρίχα κάγκελο. 


1. "Ήμουν σ' ένα λεωφορείο πρόσφατα... Ένα κοριτσάκι γύρισε ξαφνικά στον πατέρα του και του είπε: "Ο θάνατος είναι ο γιατρός του φτωχού". Κι αυτό ήταν όλο" (στην πραγματικότητα πρόκειται για μια μακάβρια, ιρλανδική παροιμία, που ο τύπος αρχικά την αγνοούσε, όμως και πάλι είναι ανατριχιαστικό ν΄ ακούς ένα παιδάκι να τη λέει στα καλά καθούμενα).

2. "Η 3 ετών κόρη μου στεκόταν δίπλα στο νεογέννητο αδερφό της, τον κοίταξε για λίγη ώρα και μετά γύρισε, με κοίταξε και μου είπε: "Μπαμπά, είναι ένα τέρας... Καλύτερα να το θάψουμε""

3. "(Μου είπε) "Μπαμπά, κοιμήσου". Και μετά έσπρωξε το κεφάλι μου κάτω από το νερό της πισίνας".

4. "Μπαμπά, θυμάσαι τότε που πεθάναμε;"

5. "Ο πεντάχρονος γιος μου με ρώτησε την περασμένη εβδομάδα "Τι βλέπεις μέσα από τους μαύρους κύκλους των ματιών μου, όταν με ελέγχεις, όταν βρίσκομαι στο σχολείο;""

6."Αστειευόμενος ρώτησα: "Ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος για ν' αποκτήσεις ένα κορίτσι;" Η απάντηση ενός 7χρονου: "Να της πω να γίνει το κορίτσι μου, αλλιώς δεν θα ξαναδεί τους γονείς της". 

7. "Δηλαδή δεν πρέπει να τον ρίξω στη φωτιά;" Αυτό το είπε η τρίχρονη κόρη ενός από τους συμμετέχοντες στη συζήτηση, ενώ κρατούσε για πρώτη φορά στην αγκαλιά της το νεογέννητο αδερφό της.

8. "Η ανιψιά μου καθόταν στον καναπέ με μια περίεργη εικόνα στο πρόσωπο. Η μαμά της τη ρώτησε τι σκεφτόταν κι εκείνη απάντησε: "Φαντάζομαι τα κύματα του αίματος να ρέουν πάνω μου" . (Στην πραγματικότητα, το κορίτσι είχε εντυπώσει στο μυαλό της την εικόνα από ψεύτικο αίμα, ένα έκθεμα σε επιστημονικό μουσείο, που είχε επισκεφτεί με το σχολείο της).

9. "Ο γιος μου (περίπου 6) ζήτησε από τη μητέρα μου να ξαπλώσει στο στομάχι της, μετά έκατσε στον πισινό της κι άρχισε να αναπηδά πάνω κάτω φωνάζοντας, "Τώρα ζευγαρώνουμε όπως τα ερπετά"! Και συμπληρώνει ο αγανακτισμένος γονιός: "Ευχαριστώ, Discovery Channel!"

10. Ο 5χρονος γιος μιας γυναίκας της είπε: "Μαμάκα, όταν πεθάνεις, θέλω να σε βάλω σ' ένα γυάλινο βάζο, έτσι ώστε να σε κρατήσω και να μπορώ να σε βλέπω για πάντα". Και του απάντησε ο 6χρονος αδερφός του: "Αυτό είναι ανόητο. Πού θα βρεις ένα τόσο μεγάλο βάζο;".

11. Ένας άλλος πάλι αναφέρει τι είχε πει ο γιος ενός φίλου του: "Μπαμπάκα, σ' αγαπώ τόσο πολύ, ώστε θα ήθελα να κόψω το κεφάλι σου και να το κουβαλάω παντού, ώστε να μπορώ να βλέπω το πρόσωπο σου, όποτε θέλω".

12. "Ο εγκέφαλος μου λέει να κάνω πράγματα που δεν θέλω να κάνω", όπου με τη λέξη "εγκέφαλος" το παιδί εννοούσε το φανταστικό του φίλο.

13. Κοίμιζα τον 2 ετών γιο μου. Είπε, "Αντίο, μπαμπά". Του είπα, "Όχι, λέμε καληνύχτα". Μου απάντησε: Το ξέρω. Αλλά αυτήν τη φορά είναι αντίο".


[Η επιλογή του αριθμού δεν έγινε τυχαία, αλλά οι ατάκες της ιστοσελίδας δεν είναι μόνο 13. για να διαβάσετε περισσότερες (στα αγγλικά) κατευθυνθείτε στη σελίδα:
www.reddit.com/r/AskReddit/comments/1d2v7i/parents_of_reddit_what_is_the_creepiest_thing/]


Σχετικά θέματα:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου