27 Ιουνίου 2017

ΜΙΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ


Μια σειρά από απρόοπτα, όσο και σοβαρά τεχνικά προβλήματα δεν επέτρεψαν την τακτική ανανέωση του μπλογκ τις τελευταίες αρκετές εβδομάδες. Δυστυχώς, το τελευταίο δεκαπενθήμερο η εξέλιξη της κατάστασης ήταν αρνητική (κοινώς ο υπολογιστής μου έμεινε από δυνάμεις), ενώ - το σημαντικότερο - δεν γνωρίζω αν θα μπορέσω να σώσω το προσωπικό μου αρχείο, από το οποίο αντλούσα πληροφορίες για μια σειρά θεμάτων που ανέβηκαν ή ήταν έτοιμα ν' ανέβουν στο παρόν ιστολόγιο.
Αν όλα πάνε καλά (κι αυτό πρακτικά σημαίνει ότι θα από τη μια μπορέσω σύντομα ν' αγοράσω καινούριο μηχάνημα, γιατί οκ... δεν μου τρέχουν τα λεφτά από τις τσέπες, κι από την άλλη ότι θα μπορέσω να σώσω το αρχείο μου), θα επανέλθω σύντομα με νέες ανανεώσεις και με όσα καλά θέματα νομίζω ότι χωράνε στο προσωπικό μου ιστολόγιο. Αλλιώς, το ραντεβού μας θα ανανεωθεί με κάποια χρονική καθυστέρηση ανάλογα με τις εξελίξεις. 
Ελπίζω να υπάρξει και συνέχεια...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου