13 Φεβρουαρίου 2014

20 πράγματα που θα σου έλεγε ο σκύλος σου, αν μπορούσε να μιλήσει


Σερφάροντας στο ίντερνετ, εντόπισα στην ιστοσελίδα dogheirs.com ένα θέμα με τα "20 βασικά πράγματα που πρέπει να θυμούνται όσοι αγαπούν τα σκυλιά", γραμμένα σε πρώτο πρόσωπο, σαν να τα έλεγε ένας σκύλος στον άνθρωπο που τον φροντίζει. Σε κάποια σημεία υπάρχει μια υπερβολική ευαισθησία - τα σκυλιά δεν είναι ή δεν πρέπει να είναι τόσο εξαρτημένα από τον ιδιοκτήτη τους, ώστε να αισθάνονται ότι αυτός είναι "όλος τους ο κόσμος" - όμως σε γενικές γραμμές αποτελεί έναν πολύ καλό οδηγό, που θα πρέπει να έχει υπόψη του κάθε ιδιοκτήτης σκύλου, που σέβεται τον τετράποδο φίλο του.

1. Μην με αγνοείς για πολύ καιρό. Ζω μόνο για 10 με 15 χρόνια. Φαίνεται σαν να είναι για πάντα, όταν είσαι μακριά μου, και πονάει η καρδιά μου, όταν δεν ξέρω πού είσαι.

2. Πήγαινέ με σε νέα μέρη, για να γνωρίσω φιλικούς ανθρώπους και ζώα. Μπορεί στην αρχή να τους φοβάμαι, όμως αν κρατήσεις την πατούσα κατά τη διάρκεια αυτών των νέων εμπειριών, θα μάθω να έχω μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση και να εμπιστεύομαι τους άλλους. Στ' αλήθεια αγαπώ να γνωρίζω νέους φίλους. 

3. Μην με πετάξεις μακριά, όταν φθάσουν νέα μέλη στην οικογένεια. Αυτοί είναι και δική μου οικογένεια και θα τους αγαπώ και θα τους προστατεύω, όσο αγαπώ και προστατεύω εσένα.

4. Μην θυμώνεις, όταν πηδάω ψηλά. Σ' αγαπώ τόσο πολύ και ορισμένες φορές δεν μπορώ να μην ενθουσιαστώ και θέλω να σου δώσω μια αγκαλιά.

5. Δίδαξέ μου νέα πράγματα. Μου αρέσει πολύ να σε κάνω χαρούμενο, γι' αυτό δίδαξέ μου τι θα ήθελες να κάνω. Η μάθηση είναι υπέροχη άσκηση και το αγαπώ όσο και το να τρέχω στο πάρκο.

6. Μην συγχύζεσαι και μην παραιτείσαι από μένα. Δεν καταλαβαίνω τη γλώσσα σου, όμως βάζω τα δυνατά μου για να μάθω. Δώσε μου χρόνο να καταλάβω τι θέλεις από μένα, επειδή το μόνο που θέλω να κάνω είναι να σ' ευχαριστήσω.

7. Μην ξεσπάς τα νεύρα σου πάνω μου. Όπως και να ήταν η μέρα σου, είμαι πάντα χαρούμενος να σε δω και θα κάνω ό,τι μπορώ για να κάνω τη μέρα σου καλύτερη.

8. Δώσε μου παρηγοριά, όταν φοβάμαι. Πάντοτε αισθάνομαι καλύτερα, όταν είμαι μαζί σου, και μπορεί να πάρει μια στιγμή πριν να καταλάβω ότι τα καινούρια πράγματα δεν θα μου κάνουν κακό.

9. Όσο πολυάσχολος κι αν είσαι, προσπάθησε να περάσεις λίγο ποιοτικό χρόνο μαζί μου καθημερινά. Αυτό είναι για το οποίο πραγματικά ανυπομονώ περισσότερο και κάθε λεπτό σημαίνει τόσα πολλά για μένα.

10. Μην μ' αφήνεις έξω, όταν κάνει πολλή ζέστη ή πολύ κρύο. Δεν έχω πού να πάω, ώστε να μείνω δροσερός ή να ζεσταθώ και δεν ξέρω πώς να ξεφύγω, αν είμαι σε μια απελπιστική κατάσταση.

11. Μην ξεχνάς τα μικρά πράγματα, που με κρατούν υγιή και χαρούμενο. Οι πατούσες μου πονάνε, αν τα νύχια των ποδιών μου είναι πολύ μακριά και αισθάνομαι πολύ καλύτερα, όταν η γούνα μου βουρτσιστεί. Θα μπορούσα ακόμη και ν' αρρωστήσω, αν τα δόντια μου είναι πολύ βρώμικα. Είναι μόνο λεπτά από το χρόνο σου, όμως σημαίνει τόσο πολλά για μένα.

12. Εμπιστέψου με. Εγώ σ' εμπιστεύομαι μ' όλη μου την καρδιά, γι' αυτό σε παρακαλώ να μ' εμπιστευθείς κι εσύ. Για μένα είσαι όλος ο κόσμος.

13. Μην είσαι θυμωμένος μαζί μου για πολύ καιρό. Έχεις τη δουλειά σου, τους φίλους σου, τη διασκέδασή σου. Εγώ έχω μόνο εσένα.

14. Μίλησέ μου. Μπορεί να μην καταλαβαίνω τις λέξεις σου, όμως καταλαβαίνω τον τόνο και τη γλώσσα του σώματος σου.

15. Πάντα να μου συμπεριφέρεσαι με καλοσύνη. Να έχεις υπόψη ότι το πώς μου συμπεριφέρεσαι, δεν θα το ξεχάσω ποτέ. Όσο περισσότερο με αγαπάς, τόσο δυνατότερος θα είναι ο δεσμός μας.

16. Σε παρακαλώ, μην με χτυπήσεις. Να θυμάσαι ότι έχω δόντια και θα μπορούσα εύκολα να συνθλίψω τα κόκαλα του χεριού σου, όμως επιλέγω να μη σε δαγκώσω, επειδή σ' αγαπώ. Δεν ήθελα να σε κάνω να θυμώσεις, γι' αυτό σε παρακαλώ να με βοηθήσεις να καταλάβω πώς δεν θα το επαναλάβω. Αν μπορούσα, θα σου έδινα φιλιά.

17. Άσε με να γνωρίζω πότε έκανα κάτι σωστό. Τίποτα στον κόσμο δεν με κάνει πιο χαρούμενο. Μπορώ να καταλάβω πότε είσαι ευχαριστημένος μαζί μου και αν ξέρω τι έκανα, ώστε να χαμογελάς, μπορείς να στοιχηματίσεις την ζωή σου ότι θα προσπαθήσω και θα το επαναλάβω ξανά και ξανά και ξανά...

18. Δείξε μου προσοχή, αν δεν είμαι ο εαυτός μου. Προτού με επιπλήξεις για το ότι είμαι τεμπέλης ή μη συνεργάσιμος, σε παρακαλώ να ελέγξεις μήπως κάτι ενδεχομένως με απασχολεί. Η καρδιά μου μπορεί να γερνάει, μπορεί να μην είμαι καλά ή μπορεί να πονάω.

19. Φρόντισέ με, όταν γεράσω, όσο με φρόντιζες κι όταν ήμουν κουτάβι. Όταν ήμουν νεώτερος, περνούσες τόσο πολύ χρόνο αγκαλιάζοντάς με και πιάνοντας το απαλό μου τρίχωμα. Η γούνα μου μπορεί να μην είναι το ίδιο απαλή και δεν είμαι πλέον μικρός, όμως η αγάπη μου για σένα έχει μεγαλώσει.

20. Έλα μαζί μου σε δύσκολα ταξίδια. Καταλαβαίνω ότι είναι σκληρό για σένα, όμως σε παρακαλώ να μείνεις μαζί μου μέχρι την τελευταία στιγμή. Όλα είναι καλύτερα, ευκολότερα και ασφαλέστερα για μένα, αν είσαι μαζί μου. Θυμήσου, σ' αγαπώ.


Μπορείτε να διαβάσετε το πρωτότυπο κείμενο (στ' αγγλικά) και να δείτε υπέροχες, τρυφερές φωτογραφίες μελών της συγκεκριμένης ιστοσελίδας μαζί με τα σκυλιά τους στον παρακάτω σύνδεσμο: 20 essential facts dog lovers must always remember DogHeirs | Where Dogs Are Family

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου