Ιούνιος 1969. Έξι νεαροί ηθοποιοί, που μόλις είχαν πάρει την άδεια του ηθοποιού, κλήθηκαν να δώσουν την πρώτη τους συνέντευξη σε εφημερίδα. Ήταν στο Εμπρός της 28.06.1969 και ο δημοσιογράφος που πήρε τις μίνι συνεντεύξεις ήταν ο Σταμάτης Φιλιππούλης. "ΗΘΟΠΟΙΟΙ ΧΩΡΙΣ ΠΑΡΕΛΘΟΝ (ΣΗΜΕΡΑ ΑΓΝΩΣΤΟΙ, ΑΥΡΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ) ήταν ο τίτλος του δημοσιεύματος και πράγματι, οι τέσσερις από αυτούς θα γίνονταν γνωστοί μέσα από τις δουλειές τους στο θέατρο και αργότερα στην τηλεόραση: η Άννα Βαγενά, η Κατιάνα Μπαλανίκα, η Υβόννη Μαλτέζου και ο Μηνάς Χατζησάββας. "Μα τι να σας πούμε;" ήταν η πρώτη τους αντίδραση, μιας και ήταν ηθοποιοί χωρίς παρελθόν. Και τελικά είπαν από δυο λόγια ο καθένας για το πώς φαντάζονταν το μέλλον τους.
Η Άννα Βαγενά, που παράλληλα σπούδαζε στη Νομική, γνώριζε ότι θα έπρεπε να προσπαθήσει σκληρά για να τα καταφέρει, όπως κι έγινε τελικά: "Ο καθένας φτιάχνει αυτό που γυρεύει. Παίρνοντας την άδεια του ηθοποιού δεν περίμενα ότι θ' ανοίξουν οι πόρτες των θεάτρων για να περάσω. Έχω πολλή δουλειά ακόμη. Και θέλω να δουλέψω για να δοκιμάσω όσα έμαθα στη σχολή".
Εξίσου προσγειωμένη και η Κατιάνα Μπαλανίκα, που ήδη ετοιμαζόταν να δοκιμάσει στο τραγούδι - άλλωστε η πρώτη αναγνωρισιμότητα θα ερχόταν από τη συνεργασία της με το Γιώργο Μαρίνο - γνώριζε για τις δυσκολίες του επαγγέλματος, χωρίς να μπορεί ακόμη να φανταστεί την καταξίωση, που θα ερχόταν: "Παίρνοντας την άδεια δεν σημαίνει πως γίναμε κιόλας ηθοποιοί. Ποιος ξέρει πόσο καιρό θα χρειασθή ο καθένας από μας για να ακούσει μέσα του μια μυστική φωνή που θα του πει "τώρα κάτι έκανες"". Σε μια ερώτηση του δημοσιογράφου αν θα ήταν διατεθειμένη να άλλαζε το επάγγελμα του ηθοποιού όσο ήταν ακόμη νωρίς και ν' ασχοληθεί με κάτι πιο σίγουρο, η Μπαλανίκα ήταν απόλυτη: "Θα μπορούσα να ξαναρχίσω, αλλά και πάλι θα κατέληγα στη σκηνή".
Αποφασισμένη εμφανιζόταν η Υβόννη Μαλτέζου, που περιγραφόταν ως μια "πραγματική Ιουλιέττα". Άλλωστε, είχε μια μεγαλύτερη εμπειρία από τους υπόλοιπους, αν και ήταν η μικρότερη, καθώς είχε εισαχθεί στη Δραματική Σχολή ως εξαιρετικό ταλέντο παράλληλα με τις γυμνασιακές της σπουδές.Δήλωνε: "Το επάγγελμα του ηθοποιού μοιάζει με πανύψηλο βουνό. Κι εγώ είμαι ακόμη στη βάση του. Έχω πολύ δρόμο ίσαμε κει πάνω. Δεν με φοβίζει. Το μόνο που θέλω είναι να προχωρήσω". Και στην παρατήρηση του Φιλιππούλη ότι μπορούν να υπάρχουν πολλά αγκάθια, η απάντησή της ήταν αφοπλιστική: "Ίσως γιατί τα τριαντάφυλλα βρίσκονται πάντα στην κορυφή".
Πιο λακωνικός απ' όλους ο Μηνάς Χατζησάββας περιορίστηκε να εξηγήσει τους λόγους που έγινε ηθοποιός: "Είναι πολύ απλό. Κάποτε ένοιωσα ότι δεν θα μπορούσα να κάνω τίποτε άλλο. Με συνεπήρε μια σιγουριά, αλλά είχα την ψυχραιμία να σκεφθώ ότι έπρεπε να προχωρώ βήμα προς βήμα".
Εδώ μια φωτογραφία του ηθοποιού - πιθανόν από πρόβες.(Δυστυχώς η ποιότητα της εικόνας δεν είναι πολύ καλή).
Σχετικά θέματα:
Δείτε πώς ήταν η Ντίνα Κώνστα το 1965!
Εδώ μια φωτογραφία του ηθοποιού - πιθανόν από πρόβες.(Δυστυχώς η ποιότητα της εικόνας δεν είναι πολύ καλή).
Σχετικά θέματα:
Δείτε πώς ήταν η Ντίνα Κώνστα το 1965!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου