27 Μαΐου 2012

Η ΛΟΡΙΝ, Η ΜΕΓΑΛΗ ΝΙΚΗΤΡΙΑ ΤΗΣ ΦΕΤΙΝΗΣ ΓΙΟΥΡΟΒΙΖΙΟΝ, ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΤΑΙ


Η Λορίν Ζινέμπ Νόκα Ταλχαουί (Lorine Zineb Noka Talhaoui), πιο γνωστή ως Λορίν, ήταν η μεγάλη κερδισμένη του χθσεινοβραδινού 57ου διαγωνισμού τραγουδιού της Γιουροβίζιον εκπροσωπώντας τη Σουηδία. Η Λορίν γεννήθηκε στις 18 Οκτωβρίου 1983, είναι μαροκινής (και πιο συγκεκριμένα βερβερικής) καταγωγής, που έγινε κατ΄ αρχήν γνωστή στη χώρα της από τη συμμετοχή της στο σουηδικό τάλεντ σόου Idol το 2004, όπου τελικά τερμάτισε τέταρτη. Μετά από ένα διάλειμμα αρκετών ετών, επανεμφανίστηκε τραγουδιστικά στο Melodifestivalen 2011, τον εθνικό τελικό της σουηδικής τηλεόρασης για την επιλογή του εκπροσώπου της χώρας στη Γιουροβίζιον, όπου όμως δεν τα κατάφερε, ενώ επέστρεψε φέτος δριμύτερη με το τραγούδι "Euphoria" σαρώνοντας τον ανταγωνισμό. Μέσα από συνεντεύξεις που έσωσε νωρίτερα μέσα στη χρονιά η Λορίν, μαθαίνουμε κάποια πράγματα παραπάνω σχετικά με το νικητήριο τραγούδι του φετινού διαγωνισμού, αλλά και για την ιδιαίτερη σχέση της Λορίν με τη μουσική.
Τον περασμένο Φεβρουάριο, προτού ακόμα επιλεγεί να εκπροσωπήσει τη Σουηδία, η Λορίν είχε δώσει συνέντευξη στην γιουροβιζιονική ιστοσελίδα escXtra, όπου διαπιστώνουμε πόσο προσγειωμένη είναι και πόσο σίγουρη αισθάνεται για αυτό που πραγματικά θέλει να κάνει μουσικά στη ζωή της. Στη συγκεκριμένη συνέντευξη εξομολογήθηκε ότι ο τρόπος με τον οποίο παρουσιάζει στη σκηνή το τραγούδι της την εκφράζει στον απόλυτο βαθμό: "Όλοι ήταν φοβισμένοι και μου έλεγαν "Λορίν είσαι σίγουρη γι' αυτό;", όμως αυτή είμαι εγώ. Όταν άκουσα το τραγούδι εξ αρχής, αυτές οι εικόνες και οι κινήσεις μου ήρθαν στο μυαλό με το χιόνι και όλα. Όταν ακούω μουσική, οπτικοποιώ τα πράγματα. Η όλη ιδέα προέκυψε μέσα από την καρδιά μου και όταν μου αρέσει κάτι πραγματικά *όπως μια μελωδία, ένα απόσπασμα από ταινία ή οτιδήποτε), με εμπνέει να τραγουδήσω ή να δημιουργήσω μουσική. Αυτή τη φορά ήταν η μουσική που δημιούργησε εικόνες στο κεφάλι μου". Παραδέχτηκε ότι έγινε σε μεγάλο βαθμό κουραστική στους ανθρώπους της ομάδας της, καθώς ήξερε ακριβώς τι ήθελε να παρουσιάσει στη σκηνή σε όλες τις λεπτομέρειες: "Είχα έναν κατάλογο με όλα τα συναισθήματα που ήθελα για τα πάντα, τις κινήσεις, τα φώτα κλπ. Ήθελα να μοιάζει όσο το δυνατόν περισσότερο σε ταινία ή δράμα και να μην είναι μια συνηθισμένη γιορυοβιζιονική παρουσίαση" ενώ το μότο της ήταν "να κάνουμε κάτι που να εμπνεύσει πραγματικά τους ανθρώπους, να τους κάνει να αισθανθούν κάτι". Παράλληλα, μίλησε για το πόσο άνετα αισθάνεται πάνω στη σκηνή, παρότι για πολλά χρόνια, αμέσως μετά το σουηδικό Idol βρέθηκε πίσω απ' αυτήν: "Δεν μου αρέσει να βρίσκομαι στα παρασκήνια. Μου αρέσει να συναντώ ανθρώπους και για μένα ήταν μια ευκαιρία (σ.σ. η συμμετοχή στον σουηδικό τελικό) να κοιτάξω τους ανθρώπους στα μάτια". Άλλωστε, αν υπάρχει κάτι που δεν την αρέσει στη Σουηδία είναι ακριβώς το ότι "οι άνθρωποι δεν είναι χαλαροί στη Σκανδιναβία... Είμαστε τόσο φοβισμένοι και αυτά τα πράγματα μας τρομάζουν". Σε μια αποστροφή του λόγου δε αποκαλύπτει και τι είδους μουσική της αρέσει να ακούει: "Μου αρέσει πολύ το ροκ, το χαρντ ροκ, τα γρυλίσματα και όλα τα τρομακτικά πράγματα! Τα τρομακτικά πράγματα είναι ωραία!" δήλωνε η αρκετά ψαγμένη και εσωστρεφής Λορίν, η οποία έχει ως πρότυπα την Γουίτνεϊ Χιούστον, την Σελίν Ντιόν, την Μπγιορκ, ακόμα και την... Ριάνα.
Γιατί όμως εξαφανίστηκε από το προσκήνιο αμέσως μετά την τέταρτη θέση στο σουηδικό Idol, όπου συμμετείχε το 2004; Ο λόγος ήταν ότι διαφωνούσε με τον τρόπο που "κατασκευάζονται" οι καλλιτέχνες από τη μουσική βιομηχανία: "Όταν πήγα στο Άιντολ υπήρχαν όλοι αυτοί οι κανόνες για το πώς να κινηθούμε, να σταθούμε, να τραγουδήσουμε. Για μένα η μουσική βγαίνει από την καρδιά και εν τέλει δε μου άρεσε αυτό που είχαν κάνει στη φωνή μου. Έτσι, είπα όχι, δε μου αρέσει αυτό". Η Λορίν ταξίδεψε μέχρι τη Νέα Υόρκη όπου ανακάλυψε και πάλι τον εαυτό της, καθώς βρέθηκε με δημιουργούς τραγουδιών, με τους οποίους συνεργάστηκε και οι οποίοι "με βοήθησαν και μου δίδαξαν πολλά για τη μουσική και τη δημιουργία τραγουδιών". Πριν τρία χρόνια ένιωσε πλέον έτοιμη να επιστρέψει στα μουσικά πράγματα της Σουηδίας, καθώς ήξερε πλέον τι ήθελε να πει και ποιος ήταν ο σκοπός της ξεκαθαρίζοντας ότι δεν τίθεται θέμα ανάδειξης του εγώ της: "Έχω κάτι να πω, έχω πολύ αγάπη να δώσω, που αλλιώς δε θα μπορούσα να το κάνω", δήλωνε. Με τη χθεσινή της νίκης φαίνεται ότι κατάφερε να μεταδώσει αυτά τα συναισθήματα στο ευρωπαϊκό τηλεοπτικό κοινό, που την ανέδειξε εξάλλου ως τη μεγάλη νικήτρια. Ευχόμαστε να συνεχίσει να μεταδίδει την αγάπη που η ίδια παραδέχεται ότι νιώθει μέσα της μέσα από το δικό της ιδιαίτερο στιλ, αυτό που εκφράζει την ίδια και όχι την όποια μουσική βιομηχανία και τους άκαμπτους κανόνες της. Άλλωστε, αυτό είναι πραγματική τέχνη. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου