16 Οκτωβρίου 2013

Πώς είχε περιγράψει η ίδια η Αλίκη Βουγιουκλάκη το γάμο της με τον Παπαμιχαήλ πέντε μέρες μετά το μυστήριο.


Πέντε μέρες μετά το γάμο στους Δελφούς, η Αλίκη Βουγιουκλάκη μοιράστηκε με τους αναγνώστες της στήλης της "Η Αλίκη γράφει", που δημοσιευόταν στην εφημερίδα "Εμπρός", τις αναμνήσεις της από την τελετή. Δηλαδή, η ηθοποιός δεν θυμόταν και πολλά, καθώς εκμυστηρεύτηκε ότι η συγκίνηση ήταν τόσο μεγάλη, ώστε την είχε συνεπάρει. Επίσης, αφηγήθηκε κι ένα χαριτωμένο μπέρδεμα που έγινε με το πάτημα του ποδιού, όταν ο παπάς έψελνε "Και η δε γυνή να φοβήται τον άνδρα".

Το άρθρο είχε τίτλο "Κυρία" και δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα στις 23.01.1965:
"Μέσα σε μισή ώρα άλλαξε ο ρυθμός της ζωής μου. Είναι μερικά πράγματα που πρέπει να τα ζήσης για να καταλάβης την αξία τους. Όμως είναι και μερικά άλλα τόσο συγκλονιστικά ώστε την στιγμή που τα ζης δεν τα καταλαβαίνεις. Περνάνε και μετά. Παράδειγμα - για μένα - ο γάμος μου.
Από τις... εφημερίδες πληροφορήθηκα ότι "το μυστήριον άρχισε στις 4.10 μ.μ. και τελείωσε στις 4.45 μ.μ.". Κράτησε δηλαδή σαράντα λεπτά.
Ε, λοιπόν, το πώς πέρασε το διάστημα αυτό ούτε το κατάλαβα. Ζούσα κυριολεκτικά σ' ένα κόσμο γεμάτο μαγεία, σ' ένα κόσμο γεμάτο ποίησι και κατάνυξι. Άκουγα τους ιερείς που ψάλλανε, αισθανόμουν πλάι μου την παρουσία του Δημήτρη, έβλεπα τον κόσμο που μας χαμογελούσε, έβλεπα τις αστραπές των φλας, κι' όμως είχα την εντύπωσι ότι όλα αυτά συνέβαιναν σε κάποιαν άλλη Αλίκη!
Εκείνο που θυμάμαι καλά είναι το πώς χτύπαγε η καρδιά μου και το πώς τρέμανε τα.. πόδια μου. Κάθε τόσο νόμιζα πως δεν θα μπορέσω να μείνω άλλο όρθια. Η γλυκειά συγκίνησι του γάμου - η υπέροχη αυτή στιγμή - με είχε συνεπάρει. Ήμουν ολοκληρωτικά δοσμένη σ' εκείνη την υπέροχη ώρα. Κι' όταν σαν μέσα σε όνειρο άκουσα το "στέφεται ο δούλος του Θεού Δημήτρης την δούλη του Θεού Αλίκη" με πολύ κόπο κατάφερα να πείσω τον εαυτό μου ότι δεν έπρεπε να κλάψη.
Τα πράγματα... ζωήρεψαν σαν ήλθε η σειρά του Ησαΐα. Συγγενείς και φίλοι άρχισαν να μας ρίχνουν ανθοπέταλα και ρύζι ενώ οι ιερείς, μετά εμείς και κατόπιν οι κουμπάροι "χορεύαμε" τον πιο θαυμαστό χορό του κόσμου. Τον χορό που ενώνει για πάντα δυο ανθρώπους που αγαπιούνται. Θεέ μου τι εξαίσιες στιγμές. Χθες βράδυ ο σύζυγός μου - να ξέρατε με πόση χαρά λέω ο "σύζυγός μου" - με είδε συλλογισμένη.
Μου χάιδεψε τα μαλλιά και με ρώτησε:
- Τι σκέφτεσαι;
- Τι σκέφτομαι; Να σου πω. Δηλαδή δεν σκέφτομαι. Ξαναζώ.
- Ωραία. Τι ξαναζής;
- Τις στιγμές του γάμου μας. Βλέπω με την φαντασία μου εμάς τους δύο, εσένα στο μαύρο σμόκιν σου κι' εμένα στο λευκό μου νυφικό και... και... και νομίζω πως ξαναπαντρευόμαστε.
Ο Δημήτρης χαμογέλασε.
- Μήπως κι' εγώ δεν τις ξαναζώ, μου.. αποκάλυψε.
Λίγη ώρα πριν πάω στην εκκλησία μια φίλη μου είπε:
- Έχε το νου σου να πατήσης πρώτη το πόδι του Δημήτρη.
Αλλά μέσα στη συγκίνησι που με αγκάλιαζε το ξέχασα. Ξάφνου όμως την ώρα που παντρευόμαστε ακούω τη φωνή της φίλης μου να μου ψιθυρίζη:
- Τώρα.. Τώρα πρέπει να τον πατήσης. 
Τον.. πάτησα και ο Δημήτρης μου το.. ανταπέδωσε.
Το βράδυ στο ξενοδοχείο που μείναμε μου είπε:
- Μη νομίσης πως δεν το ήξερα ότι έπρεπε να σου πατήσω το πόδι.
- Τότε γιατί δεν το έκανες;
- Το έκανα αλλά ήσαν όλα τόσο μπερδεμένα που αντί να πατήσω το δικό σου πόδι πάτησα το δικό μου!!! 
ΑΛΙΚΗ"



Σχετικά θέματα:
Ο ΓΑΜΟΣ ΤΗΣ ΑΛΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ (1ο ΜΕΡΟΣ)
Ο ΓΑΜΟΣ ΤΗΣ ΑΛΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ (2ο ΜΕΡΟΣ)
Το πολύκροτο διαζύγιο Βουγιουκλάκη - Παπαμιχαήλ
Όταν η Αλίκη Βουγιουκλάκη ήταν και... δημοσιογράφος! Εκμυστηρεύσεις, συμβουλές, κοινωνικά σχόλια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου