10 Μαρτίου 2012

ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΣΥΡΡΙΚΝΩΝΕΤΑΙ

Το αυτοκίνητο του μέλλοντος ή ένα ακόμα "όνειρο τεχνολογικής νυκτός";

Το πρόβλημα του παρκαρίσματος φιλοδοξεί να αντιμετωπίσει ένα νέο αυτοκίνητο που έχει την ικανότητα να συρρικνώνεται απλά με το πάτημα ενός κουμπιού και το οποίο παρουσιάστηκε στην τεχνολογική έκθεση CeBIT του Ανόβερο πριν λίγες ημέρες. Το αυτοκίνητο είναι διθέσιο με μήκος 2.10 μέτρα, η εμφάνισή του είναι αρκετά φουτουριστική, ενώ παρουσιάστηκε σε μπλε χρώμα.
Το μήκος του βέβαια μπορεί να συρρικνωθεί κατά 50 επιπλέον εκατοστά, κάτι που το καθιστά ιδανικό για παρκάρισμα στα πιο απίθανα σημεία.  Παράλληλα, οι ρόδες μπορούν να διαγράφουν έναν ολόκληρο κύκλο επιτρέποντας στον οδηγό να κινηθεί πλάγια, προκειμένου να εισέλθει σε ένα χώρο. Τα "θαύματα" όμως αυτού του πρωτότυπου αυτοκινήτου δε σταματούν εδώ. Το όχημα έχει ενσωματωμένους αισθητήρες για την αποφυγή των συγκρούσεων, ενώ μπορεί να οδηγήσει μόνο του και να έρθει να σε βρει, αν το καλέσεις με ένα ειδικό κουμπί μέσω του smatrphone σου!
 Η ιδέα για αυτό το "έξυπνο" αυτοκίνητο, που θα άφηνε ακόμα και τον ΚΙΤ από τον "Ιππότη της Ασφάλτου" να φάει τη σκόνη του, ανήκει στον γερμανό Timo Birnschein, ο οποίος εργάζεται με τη δεκαμελή ομάδα του πάνω σ' αυτό το πρότζεκτ για 15 μήνες. Το αυτοκίνητο δεν είναι έτοιμο να βγει στο εμπόριο, όμως ο Birnschein ελπίζει ότι αυτό θα καταστεί εφικτό στο κοντινό μέλλον. Αν είστε λάτρεις της ταχύτητας, θα απογοητευτείτε μαθαίνοντας ότι η τελική ταχύτητα του συγκεκριμένου αυτοκινήτου φτάνει τα 55 χιλιόμετρα την ώρα, όταν οι δύο μπαταρίες του είναι πλήρως φορτισμένες. Ωστόσο, αποκτά επιπρόσθετη ενέργεια από την περιστροφή των τροχών του. Σύμφωνα με τον κατασκευαστή του, το αυτοκίνητο θα έχει τη δυνατότητα να ενώνεται με ένα άλλο αυτοκίνητο του ίδιου τύπου δημιουργώντας μια αλυσίδα μέχρι και είκοσι αυτοκινήτων, τα οποία θα κινούνται από τον οδηγό που θα βρίσκεται στο πρώτο από αυτά. Σε αυτήν την περίπτωση, η ενέργεια θα πολλαπλασιάζεται ανάλογα με τον αριθμό των αυτοκινήτων που συναποτελούν την αλυσίδα. Επειδή όμως, δεν προβλέπεται στο άμεσο μέλλον η μαζική του παραγωγή, δεν έχει προσδιοριστεί και το ενδεχόμενο εμπορικό του κόστος.
[Η ανάρτηση βασίζεται σε σχετικό άρθρο της εφημερίδας Japan Today]

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου