Μια πανέξυπνη διαφήμιση για την προώθηση του νέου Renault Clio στη Μ. Βρετανία έπεσε θύμα λογοκρισίας, καθώς κρίθηκε "σεξουαλικά προκλητική", σύμφωνα με την εποπτική αρχή ελέγχου του περιεχομένου των διαφημιστικών σποτ (Advertising Standards Agency).
Η διαφήμιση, διάρκειας 2΄ 22΄΄, δεν κάνει τίποτε άλλο από το να μεταφέρει τη Γαλλία σ' έναν ανυποψίαστο άνδρα οδηγό, μόλις εκείνος πατήσει το κουμπί "Va va voom", κατά τη διάρκεια ενός τεστ ντράιβ. Και τι είναι η Γαλλία χωρίς τα καμπαρέ; Έτσι, λοιπόν, σε κάποια στιγμή εμφανίζονται και κάποια μοντέλα, φορώντας προκλητικές φούστες και σέξι σουτιέν, που δίνουν λίγη αίσθηση από Μουλέν Ρουζ. Ωστόσο, η ASA δεν συγκινήθηκε από το αποτέλεσμα κι έκανε λόγο για "απεικόνιση των χορευτριών ως σεξουαλικά αντικείμενα", που "πιθανόν να προκαλέσει σοβαρό, ευρύτατο θυμό"!
Δείτε την:
Εν τω μεταξύ, κυκλοφορεί και μια δεύτερη εκδοχή της ίδιας διαφήμισης, όπου στη θέση του οδηγού κάθεται μια γυναίκα, ενώ γύρω από το αυτοκίνητο χορεύουν γυμνόστηθοι άντρες. Η ASA δεν ενοχλήθηκε από τη συγκεκριμένη διαφήμιση, στην οποία έδωσε το πράσινο φως, θεωρώντας προφανώς ότι οι ημίγυμνοι άνδρες -σε αντίθεση με τις σουτιενοφόρες γυναίκες- δεν παρουσιάζονται σαν σεξουαλικά αντικείμενα. Τελικά, η βρετανική λογοκρισία είναι μάλλον περισσότερο σεξιστική από τους λογοκρινόμενους.
Δείτε και τη δεύτερη εκδοχή της διαφήμισης:
Σχετικά θέματα:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου