4 Δεκεμβρίου 2013

Γιατί ο Κάνιε Γουέστ είναι το μεγαλύτερο ψώνιο του πλανήτη


Τον καθόλου κολακευτικό τίτλο του πλέον εγωκεντρικού σελέμπριτι διεκδικεί ο Αμερικανός τραγουδιστής Κάνιε Γουέστ. Ο τραγουδιστής, που στην Ελλάδα είναι περισσότερο γνωστός ως ο σύντροφος της Κιμ Καρντάσιαν, θεωρεί ότι είναι ο καλύτερος τραγουδιστής του κόσμου και πολλές φορές έχει εκδηλώσει τον αυτοθαυμασμό του είτε σε συνεντεύξεις του είτε συνομιλώντας στο ίντερνετ με τους θαυμαστές του. Ok, στις ΗΠΑ γνωρίζει πολύ μεγαλύτερη αποδοχή απ' ό,τι στη χώρα μας, αλλά... σίγουρα δεν είναι το πιο "καυτό" όνομα της αμερικανικής μουσικής βιομηχανίας και σίγουρα δεν είναι το ίδιο δημοφιλής στον υπόλοιπο πλανήτη. Ούτε βέβαια η μουσική βιομηχανία έχει μείνει άναυδη από το "ανυπέρβλητο" ταλέντο του, αλλά... ποιος το λέει στον Γουέστ. Αυτές είναι ορισμένες - ένα τοπ10 - από τις πιο εξωφρενικές του δηλώσεις:


"Είμαι ο αγαπημένος μου ράπερ".

"Η μουσική μου δεν είναι απλά μουσική, είναι φάρμακο. Θέλω τα τραγούδια μου να αγγίζουν τους ανθρώπους, να του δίνουν αυτό που χρειάζονται. Κάθε φορά που ετοιμάζω ένα άλμπουμ, προσπαθώ να ετοιμάσω ένα φάρμακο για τον καρκίνο, μουσικά".

"Είμαι ένας μύθος, είτε σας αρέσει είτε όχι. Είμαι ο νέος Τζιμ Μόρισον. Είμαι ο νέος Κερτ Κομπέιν... Η Βίβλος είχε 20, 30, 40, 50 χαρακτήρες μέσα. Δεν νομίζετε ότι θα ήμουν ένας από τους χαρακτήρες της σύγχρονης Βίβλου του σήμερα;"

"Ο μεγαλύτερος πόνος μου στην ζωή είναι που δεν θα μπορέσω ποτέ να δω τον εαυτό μου να ερμηνεύει live"

"Είμαι το νούμερο ένα στη μουσική. Αυτό σημαίνει ότι οποιοδήποτε άτομο ζει ή αναπνέει είναι το νούμερο δύο"

"Δεν θα έλεγα καν ότι είμαι ράπερ. Θα έλεγα ότι είμαι περισσότερο ένας αγγελιαφόρος".

"Είμαι ο Γουόρχολ. Είμαι ο νούμερο 1 καλλιτέχνης της γενιάς μας με τη μεγαλύτερη επίδραση. Είμαι ο Σέξπιρ με σάρκα και οστά"

"Είμαι σαν ένα όχημα και ο Θεός με διάλεξε για να είμαι η φωνή και ο συνδετικός κρίκος"

"Νομίζω ότι απλά όταν η αυτοπεποίθησή μου συναντά την ανασφάλεια των άλλων ανθρώπων, αυτό σημαίνει ότι ο Κάνιε είναι αλλαζόνας"

"Όταν σκέφτομαι τον ανταγωνισμό είναι σαν να προσπαθώ να δημιουργήσω ενάντια στο παρελθόν. Σκέφτομαι τον Μικελάντζελο, τον Πικάσο, τις πυραμίδες".



Σχετικά θέματα:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου