1 Μαΐου 2013

Ο Χριστός ξανασταυρώνεται σε βίντεο κλιπ τραγουδιού, που μιλάει για "βρώμικο σεξ".


Το τραγούδι κυκλοφόρησε στη Σουηδία το Δεκέμβριο του 2011, λίγο πριν τα Χριστούγεννα, κι έγινε πολλές φορές πλατινένιο. Είναι το μοναδικό τραγούδι του RnB συγκροτήματος Ansiktet, που έχει σημειώσει τόσο μεγάλη επιτυχία. Άραγε, ένα μέρος αυτής οφείλεται και στο προκλητικό - για πολλούς- βίντεο κλιπ, με τους τραγουδιστές του συγκροτήματος να "σταυρώνονται" φορώντας στο κεφάλι αγκάθινο στεφάνι, με τα σώματα γυμνά και λαδωμένα, ενώ οι στίχοι του τραγουδιού υπονοούν το σεξ;

"Äckligt", όπως είναι ο τίτλος του τραγουδιού, σημαίνει "βρώμικο" και με τη λέξη αυτή υπονοείται το σεξ. Άλλωστε, σύμφωνα με την ιστοσελίδα lyricstranslate.com, όλοι οι (στη σουηδική γλώσσα) στίχοι του τραγουδιού αναφέρονται στη γνωριμία του τραγουδιστή με μια κοπέλα, που του προτείνει "βρώμικο σεξ". 
Το ερώτημα είναι τι σχέση έχει η Σταύρωση, η οποία αναπαριστάται στο βίντεο κλιπ, μ' ένα ερωτικό τραγούδι, που μάλιστα μιλάει για ακραίο σεξ. Προφανώς, ο σκηνοθέτης εμπνεύστηκε από κάποιους στίχους, όπως "Θα σε πάω στον παράδεισο" και από την εικόνα της σεξουαλική πράξης με τα χέρια του τραγουδιστή, που υποτίθεται αφηγείται την ιστορία του τραγουδιού, δεμένα στο κρεβάτι. 
Δεμένα χέρια συν Παράδεισος ίσον Σταύρωση κι έτσι - εικάζω ότι - γεννήθηκε το βίντεο κλιπ, ενός κατά τ' άλλα αδιάφορου τραγουδιού, αφού οι στίχοι του είναι όλοι στα σουηδικά. -φυσικά για τους Σουηδούς δεν ισχύει αυτό το "μειονέκτημα", αφού καταλαβαίνουν τα πάντα- ενώ η μουσική είναι μια από τα ίδια. 
Αν ένα τέτοιο βίντεο κλιπ, η αισθητική του οποίου κάποιες φορές έχει μάλλον γκέι χαρακτηριστικά, αν και αναφέρεται σε ετεροφυλοφιλικό ζευγάρι, είχε γυριστεί στην Ελλάδα, θα ξεσηκώνονταν και οι πέτρες. Στη Σουηδία δεν συνέβη κάτι τέτοιο - ή τουλάχιστον δεν πήρε μεγάλη έκταση. Έχω την αίσθηση όμως ότι η προκλητικότητα του βίντεο κλιπ βοήθησε στην εμπορική επιτυχία του τραγουδιού. 


Οι στίχοι:
Αυτό ξεκίνησε, όταν ήμουν έξω μια νύχτα/ Μ' ένα μωρό που είχα γνωρίσει και κάλεσα σε ραντεβού/ Ήπιαμε ένα μπουκάλι λευκό κρασί, φάγαμε μια μπουγιαμπέσα, Ήπιαμε λίγο, αλλά πηδήξαμε το επιδόρπιο/ Γιατί εκείνη είπε: "Σε θέλω τώρα, μωρό μου".
Εγώ είπα, "Εδώ είμαι, απλά πάρε με, μωρό μου"/ Έτσι καταλήξαμε στο σπίτι της/ Ξαφνικά ήμουν ξαπλωμένος γυμνός, με τα χέρια δεμένα στο κρεβάτι/ Είπε, "Θα σε πάω στον παράδεισο"/ Απλά θα σηκωθούμε και θα κάνουμε κάτι στη σοφίτα.

Εσύ κι εγώ κάτω από τα σκεπάσματα, μωρό μου/ Έχουν περάσει αρκετές εβδομάδες, μωρό μου/ Από τότε που ξαπλώναμε μαζί και με ρώτησες/ Θέλεις να κάνουμε κάτι βρώμικο, μωρό μου;/
Ξαφνιάστηκα, μωρό μου/ Ήμουν εκεί ξαπλωμένος και φοβισμένος, μωρό μου/ Όμως ένιωθα εντάξει, όταν μου έδειξες / Πώς γίνεται κάτι βρώμικο, μωρό μου

Οι εβδομάδες πέρασαν πραγματικά πολύ γρήγορα/ Έκανα πάρα πολλά πράγματα/ Όμως νιώθω πραγματικά βρώμικος./ Δούλευα από το πρωί μέχρι το βράδυ/ Περιμένοντας να έρθει το επόμενο σαββατοκύριακο/ Όταν θα μπορέσω να έρθω στο σπίτι σου/ Μπορούμε να συνεχίσουμε από εκεί που σταματήσαμε την περασμένη εβδομάδα.
Άφησε με να κάνω ένα ντους/ Μετά θα κάνουμε ό,τι για τους περισσότερους είναι ακραίο/ Πράγματα που θεωρούν ειδικά/ Αλλά τα θέλω περισσότερο από ένα μάθημα οδήγησης/ Και εγώ, νομίζω ότι είμαι πραγματικά έτοιμος/ Έτσι, αυτή προτείνει ένα μάθημα οδήγησης/ Και εγώ, εγώ δεν προβάλω κανένα βέτο.

Εσύ κι εγώ.....



Σχετικά θέματα: 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου