26 Μαρτίου 2013

Τα πιο τραγικά, αλλά ξεκαρδιστικά sextings (φωτογραφίες)

Είσαι μόνος ή μόνη στο σπίτι και σου λείπει αφάνταστα ο καλός ή η καλή σου. Καθώς έχεις διάθεση για παιχνίδια και για κάποιο λόγο δεν μπορείτε να βρεθείτε οι δυο σας face 2 face, καταλήγεις στο sexting, σε πικάντικα μηνύματα ή φωτογραφίες μέσω κινητού. Κάνεις, λοιπόν, την αρχή και περιμένεις από το σύντροφο σου ν' ανταποκριθεί στο μεταμοντέρνο ερωτικό παιχνίδι. Είναι, όμως, πάντα έτσι; Δες ορισμένα από τα πιο τραγικά sextingμ όπου το παιχνίδι και η ερωτική διάθεση πάνε περίπατο.

1. Όταν είναι νύχτα και ζητάς από το σύντροφο σου, που ετοιμάζεται να πάρει έναν υπνάκο, να σου στείλει μια φωτογραφία του, όπως ξαπλώνει στο κρεβάτι μέσα στο σκοτάδι, θα πρέπει να περιμένεις τα πάντα...

"Τι κάνεις;". "Ξαπλώνω στο κρεβάτι μου". "Γυμνός;". "Ναι".
"Δείξε μου". "Είναι σκοτεινά". "Δεν με νοιάζει"


2. Υπάρχει πιο ερεθιστική εικόνα από το να φαντάζεσαι το σύντροφο σου χωρίς παντελόνι, αλλά να φοράει τις κάλτσες του;

"Πες μου κάτι που θα με κάνει υγρή". "Δεν φοράω παντελόνια. Δούλεψε;".
 "Δοκίμασε ξανά". "Δεν φοράω παντελόνια, όμως έχω κάλτσες".


3. Εδώ τα λόγια περιττεύουν. Αν δεν ξέρεις να χειρίζεσαι καλά το πληκτρολόγιο, απλά μην μπεις καν στον κόπο του sexting. Η ατμόσφαιρα μπορεί να χαλάσει από το τίποτα.



4. Επίσης καλό είναι να προσέχεις σε τι αριθμό στέλνεις τις πονηρές σου φωτογραφίες.




5. Απλά ξεκαρδιστικό, αν και σε βάζει σε σκέψεις. Είναι στ' αλήθεια τόσο βλάκας ή τον παριστάνει;

"Θέλω μια φωτογραφία για τα γενέθλια μου". "Χρόνια πολλά".
"Με σένα γυμνό" "Κάτω από την ζώνη!"


6. Το ίδιο ερώτημα κι εδώ.

"Έλα μωρό μου, θέλεις να έρθεις από δω απόψε;". "Σίγουρα, μωρό! τι θέλεις να κάνουμε;"
"Περιλαμβάνει μαξιλάρια και κουβέρτες". "OMG!! ΘΑ ΧΤΙΣΟΥΜΕ ΟΧΥΡΟ;;"


7. Αν ζητήσεις "βρώμικη φωτογραφία", πρέπει να είσαι έτοιμος για τα πάντα.



8. Εσύ πώς θ' απαντούσες στην κοπέλα σου, αν σου ζητούσε να της γράψεις κάτι για να νιώσει "υγρή";

"Γεια". "Πες μου κάτι που θα με κάνει υγρή xxx" "Βγες έξω. Βρέχει"
"Δοκίμασε πάλι xxx" "Μην ανοίξεις ομπρέλα".


9. Το πληκτρολόγιο που λέγαμε ή πώς να καταστρέψεις ένα πετυχημένο πρώτο ραντεβού.

"Ευχαριστώ και πάλι για ένα καταπληκτικό πρώτο ραντεβού" "Όποτε θες ;) Πότε είναι το 2ο ραντεβού; Ανυπομονώ να δω αυτές τις μεγάλες όμορφες ρώγες σου". "ΟΧΙ". "Λυπάμαι τόσο, εννοούσα λακάκια, το τηλέφωνο μου το άλλαξε". "Δεν ήθελα να γράψω ρώγες". "Πάω να πέσω από γέφυρα τώρα".

Πηγή: TheChive

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου