"Μια καινούρια αναπτυγμένη τεχνολογία σου επιτρέπει την καταπληκτική δυνατότητα να γίνει ξανά παρθένα" υποστηρίζει η ηλεκτρονική σελίδα hymenshop.com προτρέποντας τις ανύπαντρες γυναίκες που διστάζουν ν' ανεβούν τα σκαλιά της εκκλησίας, επειδή φοβούνται το παραδοσιακό έθιμο του σεντονιού, να παντρευτούν άφοβα, καθώς το μυστικό τους είναι καλά φυλαγμένο. Υπάρχει στ' αλήθεια η δυνατότητα μια γυναίκα να αποκτήσει και πάλι την παρθενιά της και μάλιστα μέσα σε πέντε μόλις λεπτά;
Ουσιαστικά, πρόκειται για προτροπή των γυναικών σε απάτη, καθώς άπαξ και ο παρθενικός υμένας σπάσει δεν υπάρχει περίπτωση να εμφανιστεί νέος στη θέση του. Αυτό που στην πραγματικότητα συμβαίνει είναι ότι η εταιρία Artificial Hymen Kit με έδρα το Χονγκ Κονγκ προσφέρει ένα πακέτο με ψεύτικο αίμα και τεχνητή μεμβράνη, τα οποία καλείται να χρησιμοποιήσει η όχι και τόσο άπειρη στο σεξ γυναίκα που θέλει να πείσει το σύντροφο της για το ακριβώς αντίθετο.
Επειδή τα χρήματα πολλοί αγάπησα, αλλά το ψέμα ουδείς, η εταιρία δικαιολογείται - ή μάλλον προσπαθεί να παρασύρει το θυμικό των υποψήφιων πελατισσών της - υποστηρίζοντας ότι ο παρθενικός υμένας συχνά σπάζει από ατύχημα, εξ αιτίας σωματικής δραστηριότητας - κάτι που είναι σωστό, αλλά όχι κατά τον τρόπο που το εννοεί η συγκεκριμένη διαφήμιση - ή ακόμη και λόγω της χρήσης ταμπόν.
Βέβαια, η τραγική πραγματικότητα είναι ότι σε πολλές οπισθοδρομικές κοινωνίες διαπράττονται φρικτά εγκλήματα "τιμής", όπως αποκαλούνται, επειδή η νύφη είναι "χαλασμένη", κατά το - ανοήτως -κοινώς λεγόμενο. Σε αυτές τις περιπτώσεις θα μπορούσε να είναι ενδεχομένως μία λύση, αν και το ψέμα και η υποκρισία ποτέ δεν μπορεί να θεωρηθεί βάση για να στεριώσει ένας πραγματικά ευτυχισμένος γάμος.
Όπως και να' χει, και επειδή έχουμε την τύχη να ζούμε σε μια χώρα που τέτοιες αντιλήψεις έχουν εκλείψει εδώ και δεκαετίες, η μόνη χρησιμότητα που θα μπορούσε να έχει ένα τέτοιο προϊόν, θα ήταν στα πλαίσια μιας φάρσας μια γυναίκας προς τον σύντροφο της ή για τόνωση του ερωτικού παιχνιδιού και "επιστροφή του βα βα βουμ πίσω σηην κρεβατοκάμαρα", όπως διαφημίζεται το αμφιλεγόμενο προϊόν.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου