22 Ιανουαρίου 2017

Η Τζένιφερ έπεσε θύμα cyber bulling εξαιτίας μιας άτυχης στιγμής, που έγινε διαδυκτιακό meme. Αυτή είναι η απάντηση και το μήνυμά της σε όλους μας


H Jennifer Knapp Wilkinson έγινε διάσημη, όταν μια φωτογραφία της να πέφτει από το αμαξίδιό της μέσα στο σουπερμάρκετ (είναι η φωτογραφία που βλέπετε πιο πάνω) έγινε viral και στη συνέχεια δημοφιλές ιντερνετικό meme, συνοδευόμενο από χλευαστικά σχόλια, που με τον έναν ή τον άλλο τρόπο υπονοούσαν (και στοχοποιούσαν) το σωματικός της βάρος. Η γυναίκα αυτή πάσχει από παχυσαρκία, που είναι, όπως η ίδια παραδέχεται, αποτέλεσμα ψυχικών διαταραχών (κατάθλιψη, μετατραυματικό στρες και διαταραχή προσωπικότητας) σε συνδυασμό μ' ένα σοβαρό και σπάνιο πρόβλημα στη σπονδυλική της στήλη, από μια παραλλαγή του οποίου έπασχαν και οι δυο γονείς της, ενώ είναι εξαιρετικά πιθανό να το κληρονομήσουν και τα παιδιά της. Επί χρόνια η φωτογραφία της κάνει το γύρο του διαδικτύου, πάντα με παραλλαγές αφόρητα κοροϊδευτικών σχολίων, τα οποία φυσικά έχει διαβάσει πολλές φορές και η ίδια. Πριν μερικές εβδομάδες, η Τζένιφερ βρήκε το θάρρος και απαντώντας σε μια ερώτηση για τα δικά της 15 λεπτά δημοσιότητας (στην ιστοσελίδα Quora), όχι απλά έδωσε την εξήγηση του τι πραγματικά συνέβη τη στιγμή εκείνη του ατυχούς περιστατικού της φωτογραφίας, αλλά περνάει και το δικό της έντονο μήνυμα κατά του διαδικτυακού μπούλινγκ, του οποίου η ίδια έχει υπάρξει θύμα.


Η Τζένιφερ γράφει:
"Αυτά είναι τα δικά μου 15 λεπτά δημοσιότητας. Αν ελέγξετε ιστοσελίδες όπως το People of Walmert (www.peopleofwalmart.com, μια ιστοσελίδα με αστείες φωτογραφίες πελατών της αμερικανικής αλυσίδας σουπερμάρκετ Walmart) ή το Reddit, είναι πολύ πιθανό ότι θα βρείτε αυτή τη φωτογραφία.
Το χειρότερο μ' αυτήν τη φωτογραφία είναι το ότι οι άνθρωποι νομίζουν πως μια γυναίκα έπεσε από το αμαξίδιό της, επειδή ήταν πολύ τεμπέλα για να σηκωθεί από το αμαξίδιο και να πάρει το κιβώτιο.
Πάσχω από μια ασθένεια στη σπονδυλική μου στήλη, που ονομάζεται σπονδυλολίσθηση. Στη σπονδυλολίσθηση, ένα από τα κόκαλα της σπονδυλικής στήλης - λέγεται σπόνδυλος - γλιστράει μπροστά και βγαίνει από τη θέση του. Αυτό μπορεί να συμβεί σε οπουδήποτε κατά μήκος της σπονδυλικής στήλης, όμως είναι πιο συνηθισμένο στο κάτω μέρος της πλάτης (οσφυική μοίρα της σπονδυλικής στήλης).
Σε ορισμένους ανθρώπους, αυτό δεν προκαλεί συμπτώματα. Άλλοι έχουν πόνο στην πλάτη και το πόδι, που [σ.σ. η αίσθησή του] ποικίλλει από ήπιο έως έντονο [βαθμό]. Το πιο κοινό σύμπτωμα στα πόδια περιλαμβάνει μια αίσθηση αόριστης αδυναμίας, που σχετίζεται με την παρατεταμένη ορθοστασία ή το [παρατεταμένο] περπάτημα.
Στην περίπτωσή μου, όσο περισσότερο στέκομαι τόσο περισσότερο μουδιάζουν και εξασθενούν τα πόδια μου. Όλοι γνωρίζουν ότι πέφτω κάτω εξαιτίας αυτής της πάθησης.
Είμαι επίσης παχύσαρκη, κάτι που δεν βοηθάει την κατάσταση στην πλάτη μου. Έμαθα ότι εξαιτίας της ψυχικής μου αρρώστιας συνήθισα να τρώω για να την αντιμετωπίσω.
Πολεμάω καθημερινά το βάρος μου και πρόσφατα γράφτηκα σ' ένα γυμναστήριο. Όμως το βάρος μου είναι ακόμα μια μάχη.
Αυτό [σ.σ. το περιστατικό στη φωτογραφία] συνέβη πριν αρκετά χρόνια (γύρω στο 2011 - 2012). Βρισκόμουν σ' ένα χαμηλό σημείο αναφορικά με την ψυχική μου υγεία. Επίσης, αντιμετώπιζα πολύ πόνο και αδυναμία εκείνη την ημέρα.
Πήρα ένα αμαξίδιο, επειδή έκανα ψώνια για την οικογένειά μου. Πήγα να πάρω ένα πακέτο με αναψυκτικά για το σύζυγό μου.
Γύρισα και προσπάθησα να πιάσω ένα πακέτο από το ράφι και το αμαξίδιο ανατράπηκε. Μου φάνηκε ότι είδα ένα γρήγορο φως και άκουσα κάποια νεαρά κορίτσια να γελούν κοροϊδευτικά. Δεν μου έκανε εντύπωση, επειδή έχω συνηθίσει ν' ακούω ανθρώπους που με κοροϊδεύουν ή λένε κακεντρεχή σχόλια. Δεν ήταν κάτι καινούριο.
Μετά από λίγους μήνες είδα αυτήν τη φωτογραφία σε μια ιστοσελίδα, που κοροϊδεύει τους ανθρώπους [που ψωνίζουν\ στα Walmart. Έχω επίσης δει αυτήν τη φωτογραφία σε ιστορίες που δεν είναι καν αληθινές αναφορικά με αυτήν την κατάσταση. Το μοναδικό πράγμα για το οποίο χαίρομαι, είναι που δεν φάνηκε το πρόσωπό μου.
Ο λόγος για τον οποίο το μοιράζομαι αυτό, είναι επειδή οι άνθρωποι νομίζουν ότι είναι αστείο να γελούν σε βάρος των ανθρώπων με αναπηρίες. Δεν μπορείτε να δείτε τις αναπηρίες μου, όμως υπάρχουν και είναι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ.
Έτσι, την επόμενη φορά που θα δείτε φωτογραφίες να κοροϊδεύουν ανθρώπους, απλά θυμηθείτε ότι δεν γνωρίζετε τίποτε για αυτούς τους ανθρώπους ούτε για τους αγώνες που δίνουν καθημερινά.
Δεν είναι απλά ανώδυνη διασκέδαση να κοροϊδεύεις κάποιον".

Στην ανάρτησή της δημοσιεύει και μια σειρά από προσωπικές της φωτογραφίες, ώστε να πείσει τους τυχόν δύσπιστους σχετικά με την πραγματική της ταυτότητα και η Τζένιφερ κλείνει το τόσο απλό, αλλά και τόσο ουσιαστικό κείμενο της ως εξής:
"Δεν επέλεξα να φωτογραφηθώ σε μια κακή στιγμή της ζωής μου. Το γεγονός ότι οι άνθρωποι υποθέτουν ότι είμαι χοντρή, επειδή είμαι τεμπέλα, είναι λάθος. Ή υποθέτουν ότι είμαι χοντρή, επειδή θέλω να είμαι ανάπηρη. Τα παχύσαρκα άτομα αντιμετωπίζονται λιγότερο ως άνθρωποι και περισσότερο ως αντικείμενο γελοιοποίησης. Απλά θέλω οι άνθρωποι να γνωρίζουν ότι οι χοντροί άνθρωποι είναι κι αυτοί άνθρωποι".

Όλο το κείμενο της Τζένιφερ (μαζί με άλλες απαντήσεις στην ερώτηση περί των "15 λεπτών δημοσιότητας") μπορείτε να το διαβάσετε κλικάροντας στον επόμενο σύνδεσμο: www.quora.com


Διαβάστε κι αυτό:
Η απάντηση της γυναίκας που έχει δεχτεί το χειρότερο cyber bulling για την εξωτερική της εμφάνιση μέσα από φωτογραφικά memes στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου