26 Νοεμβρίου 2018

Νταίζη Μαυράκη, η πρώτη Σταρ Ελλάς: Υποψήφια χωρίς η ίδια να το γνωρίζει, το άρωμα "Νταίζη", πώς παρά λίγο δεν θα συμμετείχε στα καλλιστεία "Μις Υφήλιος, γιατί δεν έκανε καριέρα στο Χόλιγουντ


Η Νταίζη Μαυράκη υπήρξε η πρώτη Σταρ Ελλάς. Κέρδισε τον τίτλο στα πρώτα μεταπολεμικά καλλιστεία, που διεξήχθησαν στις 5 Απριλίου 1952, είκοσι χρόνια μετά τον τελευταίο διαγωνισμό ελληνικής καλλονής, όταν Μις Ελλάς – γιατί αυτός ήταν ο τίτλος που δινόταν στις νικήτριες των τεσσάρων προπολεμικών ελληνικών καλλιστείων – είχε εκλεγεί η Ευτέρπη Λάμψα. Την πρωτοβουλία για τα καλλιστεία του 1952 είχαν από κοινού η κινηματογραφική εταιρία Universal και η απογευματινή εφημερίδα Έθνος υπό την καλλιτεχνική επιμέλεια του δημοσιογράφου Αχιλλέα Μαμάκη.

ΥΠΟΨΗΦΙΑ... ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΞΕΡΕΙ!

Συνολικά 1369 κορίτσια είχαν στείλει φωτογραφίες (πρώτα μόνο το πρόσωπο και μετά ολόσωμες με μαγιό) στο Έθνος, η δε αξιολόγησή τους για την επιλογή των έντεκα φιναλίστ έγινε από επιτροπή με πρόεδρο τη Μαρίκα Κοτοπούλη. «Τι όνομα είναι αυτό, παιδί μου; Δεν είσαι Ελληνίδα;» ήταν η απορία της σπουδαίας ηθοποιού, όταν συνάντησε για πρώτη φορά τη Μαυράκη στα στούντιο της «Ανζερβός» για το γύρισμα του κινηματογραφικού ζουρνάλ των υποψηφίων. «Είμαι Κρητικιά... Και με λένε και Νταίζη και Εριέττα. Το ψευδώνυμό μου (σ.σ. «Ακρωτήρι») δείχνει, νομίζω, ότι είμαι πολύ Ελληνίδα» ήταν η απάντηση του κοριτσιού, που κέρδισε τη συμπάθεια της μεγάλης τραγωδού, ώστε τη φώναζε χαϊδευτικά «Ακρωτηράκι».

Αλλά και σε συνέντευξή της στο Έθνος, όταν ακόμα ήταν απλά μια από τις υποψήφιες, η Νταίζη δήλωνε «υπερήφανη» για το ψευδώνυμο που είχε επιλέξει και το οποίο αντανακλούσε τη μεγάλη αγάπη που έτρεφε για την ιδιαίτερη πατρίδα της: «Μπορεί να παρουσιάσθηκα, αφού μένω εδώ, σαν υποψήφια της πρωτευούσης εις τον διαγωνισμό, αλλά για μένα είμαι εκπρόσωπος και υποψηφία της Κρήτης. Το Ακρωτήρι λοιπόν για κάθε Κρητικό είναι κάτι ιερό. Είναι το μέρος που θυμίζει Θέρισσο, που θυμίζει τους αγώνες των πατέρων μας και είναι το μέρος όπου βρίσκεται ο τάφος του Ελευθερίου Βενιζέλου».

Την περίοδο των καλλιστείων, η Μαυράκη ήταν 18 ετών και φοιτούσε στην τελευταία τάξη του Β΄ Γυμνασίου Θηλέων. Προερχόταν από εύπορη οικογένεια της Κρήτης, όμως η ισοπέδωση τους νησιού από τα γερμανικά στούκας ανάγκασε τα μέλη της να εγκαταλείψουν τον τόπο τους και να εγκατασταθούν στην Αθήνα το 1943, όταν η Νταίζη ήταν 9 χρονών. Ο πατέρας της, Ανδρέας Μαυράκης, ήταν εκπρόσωπος ατμοπλοϊκών και ασφαλιστικών εταιριών στα Χανιά, ενώ και στην Αθήνα διατήρησε το επάγγελμα του ασφαλιστή. Η μητέρα της εργαζόταν ως υπάλληλος στην Τράπεζα της Ελλάδος και ήταν απόγονος του αγωνιστή Σκαμνάκη, που επί πολλά χρόνια είχε διατελέσει δήμαρχος στα Χανιά. Θείος της ήταν ο διάσημος χειρούργος γυναικολόγος Στέλιος Σκαμνάκης, που ζούσε στη Βιέννη.
Η "Σταρ Ελλάς" διαβάζει τα μαθήματά της! (πηγή: Εμπρός, 24.08.1952)
Τη συμμετοχή της στο διαγωνισμό ωστόσο τη χρωστούσε σ’ έναν άλλο θείο της, ο οποίος πίεσε την ανύποπτη Νταίζη να βγάλει μια φωτογραφία με τουαλέτα, την οποία στη συνέχεια έστειλε κρυφά στην εφημερίδα. Εξάλλου, χάρη στο... ξεχειλωμένο μαγιό μιας θείας της στάθηκε δυνατό να βγάλει τη δεύτερη απαραίτητη φωτογραφία, αλλά και να παρελάσει ενώπιον της επιτροπής, που θα επέλεγε τις φιναλίστ.

Αργότερα, με άρθρο της στο Εμπρός, η Μαυράκη θυμόταν πώς της ανακοίνωσε ο θείος της αυτό, που θα γινόταν αφορμή ν’ αλλάξει ολόκληρη η ζωή της:
«[..] Σε δυο μέρες, έτοιμη η φωτογραφία! Την τσέπωσε ο θείος Νίκος, και χωρίς καλά-καλά να τη δω, την πήρε κι έφυγε. Τον ερώτησα δυο φορές απάνω σ’ αυτό το ζήτημα, απάντησή του όμως δεν πήρα. Ζαλισμένη όμως όπως ήμουν από τους διαγωνισμούς – είχα τελειώσει Αρχαία και Μαθηματικά, είχε γράψει καλά· μένανε όμως ακόμα Θρησκευτικά, Φυσική, Ιστορία... – ξέχασα τη φωτογραφία. Και την ξαναθυμήθηκα όταν, ύστερ’ από κάμποσες μέρες – οι διαγωνισμοί είχαν πια τελειώσει – ο θείος Νίκος συγκατατέθηκε επί τέλους να μου δώσει μιάν εξήγηση της παράξενης εκείνης επιμονής του να με βγάλει καλά και σώνει φωτογραφία με βραδινή τουαλέτα:
- Νταίζη μου, τη φωτογραφία που βγάλαμε – θυμάσαι; - την πήγα στο Έθνος που διοργανώνει κάτι Καλλιστεία...
Έμεινα σαν κεραυνοβολημένη:
- Καλλιστεία;! Εγώ;!.. Πώς σας ήρθε;...
- Γιατί; έκανε ο θείος με καμάρι! Αν δεν πας εσύ, ποια θα πάει;...
Άρχισε να κεντιέται το γυναικείο μου ενδιαφέρον:
- Και... Τι σας είπανε;... τον ερώτησα.
- Τους άρεσες... Τους άρεσες πολύ... Σε λίγες μέρες θα τη δημοσιεύσουνε τη φωτογραφία σου...
Αυτό ήτανε, λοιπόν! Λύθηκε το μυστήριο της επιμονής του θείου μου να με τραβάει με τουαλέτα για φωτογραφία στη μέση της μελέτης μου! Θάχανε, βλέπετε, την προθεσμία...
Από κείνη την ημέρα, άνοιξε μέσ’ στην μαθητική μονοτονία της ζωής μου ένα καταπληκτικό κι απίστευτα φωτεινό κεφάλαιο, σα λαμπρή παρένθεση. Λες και μια καλόκαρδη μάγισσα σα νάχε βαλθεί να με ξετρελάνει, να με πάρει από τα θρανία του σχολείου μου, για να μεταφέρει, απάνω σε ατλάζινα φτερά, ως τη χρυσή γέφυρα του Λονγκ Μπητς».

ΤΑ ΚΑΛΛΙΣΤΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΤΗΣ "ΣΤΑΡ ΕΛΛΑΣ"

 Η μεγάλη βραδιά πραγματοποιήθηκε στα σαλόνια του ξενοδοχείου Μεγάλη Βρετανία, δίνοντας τροφή για αστεία με πολιτικές αιχμές, όπως αυτό: Λίγο πριν αρχίσει ο διαγωνισμός, κάποιος από τους καλεσμένους πετάχτηκε «καταγγέλλοντας» ότι οι Άγγλοι επεμβαίνουν στα εσωτερικά μας. «Πώς σας ήρθε αυτή η ιδέα» τον ρωτά ένας δημοσιογράφος. «Μα δεν ακούτε τον σπίκερ, που αναγγέλλει [ότι] θ’ αναδειχθεί η Σταρ Ελλάς της Μεγάλης Βρετανίας!» ήταν η αποστομωτική απάντηση.

Πολιτικοί όλων των παρατάξεων, ο – συχνά πυκνά αναμιγνυόμενος στην εσωτερική πολιτική ζωή – αμερικανός πρέσβης Πιουριφόι με τη σύζυγό του, καλλιτέχνες και όλη η κοσμική Αθήνα της εποχής παρευρέθηκαν στην εκδήλωση, το καλλιτεχνικό μέρος της οποίας κράτησαν στο διάλειμμα η Μελίνα Μερκούρη, ο Μίμης Φωτόπουλος, η Λίντα Άλμα, ο Γιώργος Παππάς και ο Γιάννης Φλερύ. Στον καλλιτεχνικό θίασο συμμετείχε και ο Γιάννης Γκιωνάκης, ο οποίος ερωτεύτηκε μια υποψήφια, με την οποία θα κλέβονταν λίγες εβδομάδες αργότερα, μια είδηση που αποτέλεσε σκάνδαλο την εποχή εκείνη. Μεταξύ των θεατών ήταν και ο Κωνσταντίνος Μητσοτάκης, ξάδερφος της Μαυράκη, ο οποίος στα καλλιστεία γνώρισε τη μετέπειτα σύζυγό του, Μαρίκα Γιαννούκου.

Η πλειοψηφία των Αθηναίων, που ούτε επίσημα ρούχα είχε ούτε μπορούσε να πληρώσει το εισιτήριο των 275.000 δραχμών για να παρακολουθήσει το διαγωνισμό από κοντά, ξημερώθηκε μέχρι τις 3 τα ξημερώματα δίπλα στο ραδιόφωνο ακούγοντας το σταθμό του ΕΙΡ. Υπήρχαν όμως και οι ακούραστοι, που επέμεναν να πολιορκούν το ξενοδοχείο μέχρι την προχωρημένη εκείνη ώρα, ίσως επειδή ήθελαν να δουν την αναχώρηση της πιο ωραίας των ωραίων.

Σ’ ένα άλλο απόσπασμα από τη μακροσκελάστατη αφήγηση της ευχάριστης περιπέτειάς της από τα σχολικά θρανία μέχρι το Λονγκ Μπιτς, η Μαυράκη περιέγραφε την πρώτη κρυάδα που πήρε κάνοντας πασαρέλα στη γέφυρα των υποψηφίων τη βραδιά των ελληνικών καλλιστείων, μια βραδιά από την οποία θυμόταν ελάχιστα λόγω του άγχους που την είχε κυριέψει:
«Δεν ξέρω τι έγινε, τι ακολούθησε, ήτανε τόση η αγωνία μου, τόση η ζαλάδα μου και η κούραση πούνοιωθα, ώστε χωρίς να καταλάβω πώς, βρέθηκα απάνω στη γέφυρα! Λίγη ώρα πριν, είχα κάνει χίλιες δυο σκέψεις για το πώς θ’ ανέβαινα τα λίγα σκαλοπάτια της γέφυρας, για το ύψος που θα κρατούσα, αν θα ήμουν σοβαρή ή γελαστή, αν θάπρεπε να χαμογελώ, να κοιτάζω δεξιά ή αριστερά τον κόσμο, ν’ ανταποδώσω το χαιρετισμό... Ξαφνικά όμως, όλ’ αυτά που είχα με τόση επιμέλεια προπαρασκευάσει, πήγανε περίπατο! Ανέβηκα τελείως μηχανικά στη γέφυρα, σταμάτησα, θυμάμαι, λίγο κι έριξα μια ματιά γύρω μου. Τα πολλά φώτα οι προβολείς των οπερατέρ, τα ενθουσιώδη χειροκροτήματα, με ζαλίσανε και προχωρούσα πια σαν αυτόματο κουρντισμένο. Για να περάσω τη γέφυρα, νομίζω πως χρειάστηκα έναν αιώνα! Ο κόσμος με χειροκροτούσε πολύ... Από τη συγκίνησή μου, ένοιωσα το χαμόγελο να τρεμουλιάζει στα χείλια μου... Κατάλαβα τότε για πρώτη φορά στη ζωή μου τι έξοχο συναίσθημα είναι η υπεροχή που την αναγνωρίζει ο κόσμος και  τι γλυκό είναι το ομαδικό χειροκρότημα... Μου φάνηκε πως ήμουν βασίλισσα της ζωής. Κι εκεί στα λίγα δευτερόλεπτα πάνω στη γέφυρα της «Βρετάνιας», έζησα τις ωραιότερες στιγμές της ζωής μου...».

Μια καινοτομία της βραδιάς, ήταν η για πρώτη φορά παρέλαση των υποψηφίων και με μαγιό, καθώς στα προπολεμικά καλλιστεία η παρέλαση των υποψηφίων γινόταν μόνο με τουαλέτες. Η νίκη πάντως της Μαυράκη δεν έγινε ομόθυμα δεκτή από το κοινό, όπως συνήθως συμβαίνει σε τέτοιους διαγωνισμούς, δεδομένου ότι η ομορφιά είναι κατά κανόνα υποκειμενική. Ισότιμα πρώτες επιλαχούσες ανακηρύχθηκαν η Χαρούλα Γεωργαντζά από το Βόλο, η οποία πρώτη έσπευσε να συγχαρεί τη νικήτρια, και η Βιργινία Πετιμεζάκη από τον Πειραιά, που για πολλούς ήταν και το μεγαλύτερο φαβορί, ειδικά μετά την εμφάνισή της με μαγιό.

Αυτές ήταν οι αναλογίες της Σταρ Ελλάς του 1952:
Βάρος...     66 κιλά
Ύψος...      172,5 εκατοστά
Στήθος...    94,5 εκ.
Μέση...      67,5 εκ.
Γοφοί...      97 εκ.
Μηρός...    60 εκ.
Κνήμη...    36,6 εκ.
Ώμοι...        103 εκ.

Από την – ξεπερασμένη σήμερα – ατάκα «ζαχαροπλάστης ήταν ο μπαμπάς σου;» πιθανόν επηρεάστηκε ο εμπνευστής ορισμένων γλυκερών στίχων, που δημοσιεύτηκαν σε αθηναϊκή εφημερίδα:
Το μαρασκίνο, το σαρτρέζ,
το κιούμελ, η σαμπάνια,
το μήλο, το ροδάκινο,
η φράουλα, η μπανάνα,
το μαντολάτο, ο χαλβάς,
η τούρτα, το καϊμάκι,
ζυμώθηκαν και πλάστηκε
η ματμαζέλ Μαυράκη...

Η ΑΓΑΠΗ ΤΩΝ ΚΡΗΤΙΚΩΝ

Από τους πρώτους που συνεχάρησαν την Νταίζη Μαυράκη ήταν ο γενικός διοικητής της Κρήτης, Στυλιανός Κούνδουρος, ο οποίος ευχήθηκε στην καλλονή «με το εμπνευσμένο ψευδώνυμο» να θριάμβευε και στα διεθνή καλλιστεία, για να αποδεικνυόταν «ότι η Κρήτη δεν είναι μόνον ηρωοτόκος αλλά και ωραιοτόκος»!

Λίγες μέρες μετά τη νίκη της, η Νταίζη Μαυράκη περιόδευσε στην Κρήτη (Χανιά, Σούδα, Ρέθυμνο, Ηράκλειο, Κνωσσός). Τη συνόδευαν – εκτός από στενά συγγενικά πρόσωπα – ο Μαμάκης, ο αντιπρόσωπος της αμερικανικής κινηματογραφικής εταιρίας «Universal» στην Αθήνα (Μιχαηλίδης), ο διευθυντής της «Ανζερβός» και άλλοι κινηματογραφικοί επιχειρηματίες και πλήθος φωτορεπόρτερ, ενώ  ένα κινηματογραφικό συνεργείο της «Ανζερβός» κατέγραψε όλη την περιοδεία της καλλονής στο νησί της, όπου επικράτησε πραγματικός πανζουρλισμός.

Στο Ηράκλειο, όπου έφτασε στις 14 Απριλίου, πλήθος κόσμου πολιόρκησε την οικία του κινηματογραφικού επιχειρηματία της πόλης, ιδιοκτήτη του κινηματογράφου «Μινώα», Κωνσταντίνου Λιναρδάκη, όπου η Σταρ Ελλάς φιλοξενήθηκε λίγο μετά την άφιξή της, ώστε αυτή βγήκε στον εξώστη του σπιτιού για να χαιρετήσει τους συγκεντρωμένους! Η αίθουσα του κέντρου «Ολύμπια» στο Ηράκλειο, όπου παρατέθηκε γεύμα προς τιμή της, ήταν αρωματισμένο μ’ ένα νέο άρωμα, δημιουργία ενός φαρμακοποιού της πόλης, του Γεπεσάκη, ειδικά για να τιμήσει τη Σταρ Ελλάς, στην οποία προσφέρθηκε κι ένα μπουκαλάκι. Και το όνομα αυτού... «Νταίζη»! Περιττό ν’ αναφερθεί ότι τις επόμενες μέρες η «Νταίζη» λανσαρίστηκε στην τοπική αγορά.

Με άρωμα ήταν αρωματισμένη και η αίθουσα του κινηματογράφου «Μινώα», κατά την εμφάνιση της Σταρ Ελλάς εκεί, δημιουργία ενός άλλου τοπικού επιχειρηματία, του αρωματοπώλη Ευάγγελου Γκίκα.
«Ομολογώ ότι αισθάνθηκα πολύ μεγαλύτερη συγκίνηση όταν πατούσα χθες το Κρητικό χώμα από τη συγκίνηση που με κατείχε όταν περνούσα τη γέφυρα της δοκιμασίας την βραδιά των τελικών καλλιστείων στο ξενοδοχείο της “Μεγάλης Βρετανίας”» εξομολογήθηκε στους δημοσιογράφους, που είχαν γίνει σκιά της.


Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ "ΜΙΣ ΥΦΗΛΙΟΣ"

Επόμενη πρόκληση για την Νταίζη Μαυράκη, η παρουσία της στον καινούριο διαγωνισμό Μις Υφήλιος, που τη χρονιά εκείνη διεξήχθη στο Λονγκ Μπιτς της Καλιφόρνια στις 28 Ιουνίου. Υπήρχε ωστόσο ένα πρόβλημα: οι απολυτήριες εξετάσεις άρχιζαν στις 11 Ιουνίου, όμως η Νταίζη έπρεπε να αναχωρήσει για την Αμερική το αργότερο μέχρι τις 10 Ιουνίου.  Το ζήτημα απασχόλησε το υπουργείο Παιδείας, που αρχικά πρότεινε στη Σταρ Ελλάς να δώσει εξετάσεις το Σεπτέμβρη. Ωστόσο η πρόταση απορρίφθηκε από την ίδια και την οικογένειά της. Τελικά η λύση δόθηκε και ήταν αρκετά ανορθόδοξη, μιας και η Σταρ Ελλάς έδωσε εξετάσεις... πριν την ώρα τους!
Στα διεθνή καλλιστεία «Μις Υφήλιος» συμμετείχαν 30 καλλονές απ’ όλον τον κόσμο. Νικήτρια αναδείχτηκε η 18χρονη Άρμι Κουουζέλα, κόρη κρεοπώλη από τη Φινλανδία. Κατά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων έγινε και μια μικρή παρεξήγηση, όταν αμέσως μετά το όνομα της Μις Υφήλιος ανακοινώθηκε εκείνο της Μαυράκη. Αρχικά θεωρήθηκε ότι η Ελληνίδα καλλονή ήταν η πρώτη επιλαχούσα, όμως στη συνέχεια διευκρινίστηκε ότι τελικά πρώτη επιλαχούσα ήταν η Μις Χαβάη, Έλσε Έντσμαν, ενώ η Νταίζη Μαυράκη ήταν τρίτη (δηλαδή η δεύτερη επιλαχούσα).

Ένα μικρό βίντεο από τα καλλιστεία Μις Υφήλιος του 1952, που έχει ανέβει στο Youtube. Σε κάποια στιγμή φαίνεται να ποζάρει, αλλά όχι να κάνει παρέλαση, και η Νταίζη Μαυράκη:

Ως τρίτη φιναλίστ του διαγωνισμού «Μις Υφήλιος», η Μαυράκη δέχτηκε πρόταση για υπογραφή δοκιμαστικού κινηματογραφικού συμβολαίου από την Universal τρίμηνης διάρκειας έναντι 1000 δολαρίων, που με την αφαίρεση των φόρων αντιστοιχούσαν καθαρά σε 270 ή 290 δολάρια το μήνα, όπως γράφτηκε στον ελληνικό τύπο. Αλλά αυτό δεν ήταν το μεγάλο της όνειρο. Η ίδια είχε αδυναμία στην ζωγραφική, ώστε στη συνέντευξή της στο Έθνος πριν τα ελληνικά καλλιστεία, αποκάλυπτε το όνειρό της να γινόταν σκηνογράφος. Άλλωστε, κατηγορηματική ήταν και η μητέρα της Νταίζης: «Τα χρήματα αυτά δεν αρκούν για να ζήσουμε και οι δύο στην Αμερική. Δεν γνωρίζω ακόμη λεπτομέρειες, πάντως δεν πρόκειται ν’ αφήσω την Νταίζη μόνη στην Αμερική. Εάν δεν κατορθωθεί να πάω κοντά της, η κόρη μου θα πρέπει να επιστρέψει στην Ελλάδα».

Εμπρός, 10.07.1952

Η ΖΩΗ ΜΕΤΑ ΤΑ ΚΑΛΛΙΣΤΕΙΑ

Τελικά η Νταίζη πρωταγωνίστησε σε μια ελληνική ταινία, τη «Νυχτερινή Περιπέτεια» σε σενάριο του συγγραφέα Άγγελου Τερζάκη, πλάι στους Βασίλη Διαμαντόπουλο, Μαρία Αλκαίου, Νίκο Τζόγια, Ντίνο Ηλιόπουλο κ.ά. Η ταινία ξεκίνησε να προβάλλεται στους αθηναϊκούς κινηματογράφους από τις 9 Φεβρουαρίου 1954.


Δεδομένου ότι η «Νυχτερινή Περιπέτεια» σπάνια έχει προβληθεί – αν προβλήθηκε ποτέ – στην τηλεόραση, αυτή είναι η περίληψη του σεναρίου:
Στο Διαμαντή Νικολάου, έναν ήσυχο, πράο, τίμιο και σοβαρό οικογενειάρχη, αναθέοτουν από την εταιρία, στην οποία εργάζεται, να ζητήσει πληροφορίες για κάποιο συνάδελφό του, τον Πέτρο Τζινώτο, ο οποίος έχει εξαφανισθεί παίρνοντας μαζί του ένα σεβαστό χρηματικό ποσό από εισπράξεις του γραφείου. Επιστρέφοντας από την αποστολή του ο Διαμαντής βλέπει τυχαία μια νέα κι όμορφη κοπέλα, που είναι έτοιμη ν’ αυτοκτονήσει στις γραμμές του τρένου. Την σώζει και την οδηγεί σ’ ένα καφενεδάκι για να τη συνεφέρει. Οι απλοί και ανυστερόβουλοι τρόπου του Διαμαντή εμπνέουν αμέσως εμπιστοσύνη στην κοπέλα, τη Νίνα, και της δίνουν κουράγιο να συνεχίσει την ζωή της.
Σιγά σιγά ο Διαμαντής αρχίζει να κυριεύεται από ένα αίσθημα, που δεν είναι πια μια απλή στοργή, για την κοπέλα που έσωσε. Στην καρδιά του αρχίζει να δημιουργείται ένας έρωτας σφοδρός, ένα πραγματικό πάθος, το πρώτο πραγματικό δυνατό αίσθημα που νιώθει στην ζωή του.
Ο Διαμαντής πιστεύει ότι έχει αναλάβει πια απέναντί της μια ευθύνη ζωής. Να την στηρίξει. Να την εγκαρδιώσει. Ο έρωτας ήταν κάτι που δεν το περίμενε και του προκαλεί μια δυνατή εσωτερική κρίση και μια σύγκρουση με τη γυναίκα του. Τι θα κάνει; Θα θυσιάσει την απελπισμένη κοπέλα ή θα γκρεμίσει την οικογενειακή του ευτυχία; Να το πρόβλημά του. Μόνο που τελικά δεν θα το λύσει αυτός. Θα το λύσει η δύναμη των πραγμάτων. Η μοίρα.


Το συμβόλαιο που είχε υπογράψει με την Ε.Κ.Ε. τον Ιούλιο του 1953 προέβλεπε και το γύρισμα μιας δεύτερης ταινίας, κινηματογραφική διασκευή του θεατρικού «Το παιχνίδι της τρέλας» του Θεοτοκά, ο τίτλος της οποίας θα ήταν «Η Αρετή και ο βασιλιάς Ανδρόνικος», σε σκηνοθεσία Σωκράτη Καραντινού, που ήταν και ο καλλιτεχνικός διευθυντής της Ε.Κ.Ε. Αργότερα σπούδασε σκηνοθεσία στην Ακαδημία της Βιέννη, απ’ όπου έλαβε δίπλωμα σκηνοθεσίας με άριστα, μόνο που δεν ασχολήθηκε στην πράξη με το αντικείμενο αυτό.

Προηγουμένως, η Νταίζη εργάστηκε και ως δημοσιογράφος, συνεργαζόμενη με την εφημερίδα Εμπρός από τον Αύγουστο του 1952 και για δύο περίπου χρόνια. Ξεκίνησε μοιραζόμενη τις εμπειρίες της από τους διαγωνισμούς ομορφιάς σε μια σειρά άρθρων με γενικό τίτλο «Από το θρανίο του Β΄ Γυμνασίου στη χρυσή γέφυρα του Λονγκ Μπητς», ενώ αργότερα έδωσε συμβουλές σε υποψήφιες Μις, έκανε κοσμικό ρεπορτάζ, διηγήθηκε την ιστορία αγάπης της Μις Φινλανδία, που είχε κερδίσει και το διαγωνισμό της Μις Υφήλιος του 1952, ενώ κάποια στιγμή η εφημερίδα την έστειλε και στη Βουλή για ένα όχι και τόσο πολιτικό ρεπορτάζ.

Στις 26 Ιουνίου 1958 τέλεσε τον πρώτο της γάμο με το βιομήχανο Βελή. Παράνυφοι ήταν ο Σοφοκλής Βενιζέλος και η σύζυγός του. Ο γάμος αυτός δεν ευδοκίμησε και αργότερα η Μαυράκη παντρεύτηκε το γιατρό Αντώνη Κομνηνό, με τον οποίο απέκτησαν δύο παιδιά, ενώ παράλληλα αποσύρθηκε τελείως από τα φώτα της δημοσιότητας, ώσπου στις 22 Νοεμβρίου 2018 έφυγε από την ζωή σε ηλικία 83 ετών.



Περισσότερα θέματα για τα ελληνικά καλλιστεία, που χώρεσαν στο μπλογκ:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου