15 Σεπτεμβρίου 2014

Μια ντουζίνα δηλώσεις... της Lady Gaga!

Αυθόρμητη, εκκεντρική, γεμάτη αυτοπεποίθηση, απόλυτα ταγμένη στη μουσική και τους θαυμαστές, μια καλλιτέχνης της εποχής μας, τα τραγούδια της οποίας μπορεί να μην έχει απήχηση στο σύνολο του πληθυσμού, όμως κανείς δεν αμφισβητεί ότι αποτελεί ένα πραγματικό φαινόμενο. Η Lady Gaga εμφανίζεται σε λίγες μέρες στην Αθήνα - είναι μια από τις λίγες παγκόσμιες σταρ της ποπ μουσικής που περιέλαβε την Ελλάδα στους σταθμούς της παγκόσμιας περιοδείας της - κι αυτή η εμφάνιση μας δίνει την αφορμή να την γνωρίσουμε λίγο καλύτερα σαν προσωπικότητα - αν το καταφέρουμε - ανατρέχοντας στις δικές της δηλώσεις.

"Δεν θέλω να βγάλω λεφτά. Θέλω να κάνω τη διαφορά"
(Harper's Bazaar, Απρίλιος 2011)

"Τα μόνα ακριβά πράγματα που έχω αγοράσει είναι η καρδιακή βαλβίδα του μπαμπά μου κι ένα Ρολς-Ρόις για τους γονείς μου, για την επέτειό τους. Κι αυτό μόνο και μόνο επειδή ο μπαμπάς μου είχε μια πινακίδα Lady Gaga στο παλιό μας αυτοκίνητο κι αυτό με τρέλαινε, επειδή τον ακολουθούσαν παντού. Έτσι, του αγόρασα ένα καινούριο αυτοκίνητο"
(Financial Times, Μάιος 2011)

"Νομίζω ότι η ανεκτικότητα και η αποδοχή και η αγάπη είναι κάτι που τρέφει κάθε κοινωνία"
(Huffington Post, Οκτώβριος 2011)

"Είμαι μια περιπλανώμενη τσιγγάνα"
(συνέντευξη στην Όπρα Ουίνφρεϊ, Μάρτιος 2012)

"Θέλω οι θαυμαστές μου ν' αγαπούν τους εαυτούς τους. Είναι σχεδόν σαν να θέλω να τους υπνωτίσω, ώστε, όποτε ακούν τη μουσική μου, ν' αγαπούν τους εαυτούς τους στη στιγμή"
(New York Times, Μάρτιος 2010)

"Η ψευδαίσθηση και η αφέλειά μου μ' έφτασαν εδώ"
(τηλεοπτική συνέντευξη στο δίκτυο Lifetime, Μάιος 2012)

"Έδινα παράσταση στη Νέα Υόρκη και οι φίλοι μου άρχισαν να με αποκαλούν Gaga. Είπαν ότι ήμουν πολύ θεατρική... έτσι είπαν, είσαι Gaga".
(τηλεοπτική συνέντευξη στο ABC, Ιανουάριος 2010)

"Τ' όνομα μου είναι Lady Gaga. Αν με γνωρίζεις και με αποκαλείς Στέφανι, στην πραγματικότητα δεν με γνωρίζεις καθόλου"


(New York Magazine, Μάρτιος 2010)

"Αγαπώ τους φίλους μου και το παρελθόν μου. Αυτοί μ' έκαναν ό,τι είμαι"
(Rolling Stone, Ιούλιος 2010)

"Είτε φοράω πολύ μέικ-απ είτε καθόλου μέικ-απ, είμαι πάντα το ίδιο πρόσωπο μέσα μου"
(Harper's Bazaar, Οκτώβριος 2011)

"Θεωρώ ότι έχω μια από τις σπουδαιότερες φωνές της (μουσικής) βιομηχανίας"
(Vogue, Μάρτιος 2011)

"Σε περίπτωση που αναρωτιέστε αν τραγουδώ πλέι μπακ, η απάντηση είναι 'όχι'. Οι άνθρωποι το πιστεύουν, επειδή ακούγομαι τόσο καλή".
(The Guardian, Μάιος 2011)



Σχετικά θέματα:
ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΤΗΣ LADY GAGA ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ;;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου