16 Απριλίου 2013

Όταν η παραίτηση από τη δουλειά γίνεται πολύ γλυκιά υπόθεση!


Μερικές φορές, η παραίτηση από τη δουλειά δεν είναι απαραίτητο να συνοδεύεται από εντάσεις, θυμούς και νεύρα, αλλά μπορεί να γίνει τόσο γλυκιά όσο ένα... κέικ. Αυτό σκέφτηκε ο 31χρονος Κρις Χολμς, που εργαζόταν επί σειρά ετών στο αεροδρόμιο του Στάντστεντ, όμως αποφάσισε να αλλάξει επαγγελματικό προσανατολισμό ξεκινώντας μια δεύτερη καριέρα ως ζαχαροπλάστης.
Κι επειδή δεν είχε παράπονο από τη συνεργασία του με τη διοίκηση του αεροδρομίου, αντί να στείλει μια ψυχρή επιστολή παραίτησης, αποφάσισε να γλυκάνει τους μέχρι τότε εργοδότες του γράφοντας την επιστολή με.... ζάχαρη πάνω σε μια τούρτα διαστάσεων 10x12 ιντσών, όπου εξηγούσε τους λόγους της παραίτησης του. Αν αναρωτιέστε για τα υλικά, η τούρτα περιείχε καρότα με καρύδια πεκάν, σουλτανίνα και καρύδα.
Ο αδερφός του Χολμς δημοσιοποίησε φωτογραφία της - μοναδικής στον κόσμο - τούρτας παραίτησης μέσω τουίτερ και η φωτογραφία έγινε viral, μια καλή διαφήμιση για τον "Mr. Cake", όπως είναι το όνομα της επιχείρησης του Χολμς.



Πάνω στην τούρτα, ο παραιτούμενος πρώην υπάλληλος αεροδρομίου έγραφε:

"Προς τη Διοίκηση,
Σήμερα είναι τα 31α γενέθλια μου και έχοντας πρόσφατα γίνει πατέρας, τώρα συνειδητοποιώ πόσο πολύτιμη είναι η ζωή και πόσο σημαντικό είναι να ξοδεύω το χρόνο μου ασχολούμενος με κάτι που θα κάνει εμένα και άλλους ανθρώπους χαρούμενους. 
Γι' αυτόν το λόγο, δια του παρόντος σας γνωστοποιώ την παραίτηση μου, προκειμένου να μπορώ να αφιερώσω το χρόνο και την ενέργεια μου στην οικογένεια μου και για τις επιχειρήσεις μου με κέικ, που έχει επεκταθεί σταθερά τα τελευταία χρόνια.
Εύχομαι τα καλύτερα στον οργανισμό και στους συναδέλφους μου και σας υπενθυμίζω ότι αν απολαύσετε αυτό το κέικ, μπορείτε να παραγγείλετε περισσότερα στο www.mrcake.co.uk
Ειλικρινά, 
ΚΡΙΣ ΧΟΛΜΣ
(MR CAKE)".

Οι πληροφορίες ότι εργοδότες ετοιμάζονται να "γλυκάνουν" την πίκρα των υπαλλήλων τους εν όψει απολύσεων κατά το παράδειγμα του Χολμς απορρίπτονται ως αβάσιμες, καθώς η συγκεκριμένη πικρία δεν απαλύνεται ούτε με όλες τις μπλακ φόρεστ του κόσμου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου