ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ:
- Η Έλενα Παπαρίζου. Διασκεδάζει το ρόλο της ως μέλος κριτικής επιτροπής, απολαμβάνει αυτό που κάνει και το δείχνει. Το τρανταχτό γέλιο της είναι όλα τα λεφτά σπάζοντας τη μονοτονία από την άνευρη παρουσία της παρουσιάστριας.
- Ο Αλέξης Κωστάλας. Νιώθει πολύ περισσότερο στα νερά του σε σχέση με το Dancing With The Stars ως προς το αντικείμενο της κριτικής και κάνει κάποιες εύστοχες επισημάνσεις δίνοντας στο σόου και μια πιο χρηστική διάσταση πέρα από την πρόθεση του να περάσουμε καλά.
- Η ίντριγκα μεταξύ των παικτών. Είναι ωραίο να βλέπει κανείς τους celebrities να δείχνουν τον κακό τους εαυτό του, να ζηλεύουν, να ανταγωνίζονται, να θυμώνουν. Να τους βλέπεις βρε αδερφέ πώς συμπεριφέρονται και πώς αλλάζουν χαρακτήρα – αν αλλάζουν δηλαδή – ανάλογα με τη βαθμολογία των κριτών, αν είναι υψηλή ή χαμηλή.
- Οι τούμπες των παικτών. Θα έπρεπε κάποιος από την αρχή να τους ενημερώσει ότι δεν είναι κακό να πέσουν και λίγο στον πάγο. Είναι απείρως προτιμότερο να βλέπεις τους διαγωνιζόμενους να πέφτουν μεν, αλλά να χορεύουν παρά να περπατούν στον πάγο με τον τρόμο ζωγραφισμένο στο πρόσωπο μην τυχόν και γίνουν ρεζίλι – που δε θα ρεζιλευτούν εδώ που τα λέμε. Θα γελάσει και θα περάσει καλά το κοινό, και μαζί θα γελάσουν και θα περάσουν καλά και οι ίδιοι. Απελευθερωθείτε!
- Η πρωτοτυπία του. Είναι κάτι διαφορετικό για μια χώρα που δεν έχει καθόλου παράδοση στα αθλήματα επί πάγου. Και επιτέλους, ένα πρωτότυπο, διασκεδαστικό σόου είναι απείρως προτιμότερο από το αναμάσημα παλιών συνταγών ή από την κακή μεταφορά ξένων ριάλιτι.
ΔΕ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ:
- Η Τζένη Μπαλατσινού. Υμνήθηκε από μερίδα της κριτικής για τη σοβαρότητα και το σωστό στήσιμο της ήδη μετά την πρώτη εκπομπή. Δεν ξέρω τι είδαν οι τηλεκριτικοί που εγώ δε βλέπω, ούτε είμαι ειδικός, αλλά πλήττω αφόρητα. Μιλάει αργά με ένα στυλ μεταξύ ξινίλας και βαρεμάρας. Το χιούμορ που κάνει στη συντριπτική του πλειοψηφία είναι εξίσου κρύο. Κάπου αναρωτιέσαι αν τη διάλεξαν επίτηδες ακριβώς επειδή το αντικείμενο του σόου έχει σχέση με τον πάγο.
- Ο Πέτρος Κωστόπουλος. Όχι συνολικά, αλλά όταν καλείται πάντα να βγάλει τα κάστανα από τη φωτιά και να επιλέξει το ζευγάρι που θα αποχωρήσει. Μιλάει μία ώρα για να δικαιολογήσει την απόφαση του, σα να πρόκειται για ένα σπουδαίο δίλημμα ζωής. Αυτά τα σόου είναι κατεξοχήν εκπομπές feel-good διάθεσης, βασισμένα στη λογική «άσε τους διάσημους να τσακώνονται» κι ας περάσουμε οι υπόλοιποι ευχάριστα την ώρα μας - και πρώτοι πρέπει να δώσουν το παράδειγμα οι κριτές, ακόμη και στην ψηφοφορία στο τέλος. Και μια απορία: αφού ξέρουμε ότι ο δεύτερος κριτής θα επιλέξει άλλο ζευγάρι προς αποχώρηση σε σχέση με τον πρώτο είτε για το σασπένς είτε από σεβασμό στους διαγωνιζόμενους, γιατί αφήνουν πάντα στον Κωστόπουλο το ρόλο του τελικού κριτή να αναλύει περιττά για πολύ ώρα πόσο άσχημα αισθάνεται και πόσο δυσκολεύεται να αποφασίσει;
- Ο εκφωνητής. Είναι προφανές ότι δεν το έχει το θέμα με τον χορό στον πάγο και αοριστολογεί, πολλές φορές σα να κομπιάζει για το τι πρέπει να πει. Γιατί το προσπαθεί άδικα; Ειδικά αν έχει ακούσει κάποιος αντίστοιχες περιγραφές του Κωστάλα και τις συγκρίνει με αυτές του εκφωνητή του σόου, θα τραβήξει τα μαλλιά του.
- Οι παίκτες που μπήκαν για αυτοπροβολή. Ούτε ίντριγκα προσφέρουν, ούτε διασκέδαση. Βλέπεις απλά κάποιους/-ες να θέλουν να αυτοεπιβεβαιωθούν ότι είναι σταρ και καλά. Ελπίζω να μην είναι μεγάλο το σοκ που θα πάθουν αν τους/τις ενημερώσει κάποιος ότι οι πραγματικοί σταρ πάνε ως καλεσμένοι σε τέτοια σόου για ειδικές εμφανίσεις (εξ ου και ο όρος guest star) και όχι ως διαγωνιζόμενοι. Αυτοί που διαγωνίζονται είναι απλά γνωστοί και για κάποιους συμπαθείς. Άλλο όμως το ένα κι άλλο το άλλο.
- Η διάρκεια. Δεν μπορώ να καταλάβω πώς γίνεται και όλα αυτά τα προγράμματα (από Χ-factor μέχρι τα celebrities talent shows) που στις ΗΠΑ, στη Βρετανία και σ' όλο τον κόσμο καταφέρνουν να χωρέσουν σε δύο ώρες (συν μία ώρα εξτρά για τα αποτελέσματα), στην Ελλάδα να κρατάνε τουλάχιστον τρεις ώρες μέχρι και τετράωρο. Πιστεύουν ειλικρινά ότι δεν κάνουν "κοιλιά" έτσι; Όχι τίποτε άλλο, να δώσουμε οδηγίες και στους καημένους τους ξένους να κάνουν καλύτερη τηλεόραση.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου