31 Ιουλίου 2013

Ο δεκάλογος της επιτυχίας μιας... απολυμένης ρεπόρτερ

Η Σία Άλεν, ρεπόρτερ ειδικών ερευνών σε τηλεοπτικό σταθμό της Αλαμπάμα, αποκάλυψε στο μπλογκ της (sheaallensays.blogspot.com) ότι τουλάχιστον μία φορά στην καριέρα της εμφανίστηκε ζωντανά στην κάμερα χωρίς να φοράει σουτιέν. Τι έγινε μετά; Απολύθηκε. Αυτό, όμως, δεν πτόησε τη Σία, που δηλώνει ορκισμένη αγωνίστρια υπέρ του δικαιώματος της ελεύθερης έκφρασης, αλλά και αποφασισμένη να μη σκύψει ποτέ, "επειδή είναι δημοφιλές".

Η εξομολόγηση για το... σουτιέν δεν ήταν μια ξεκάρφωτη αποκάλυψη, αλλά το ένα από τα δέκα σημεία μιας σειράς αποκαλύψεων της Σία με χιουμοριστική διάθεση, όπως τουλάχιστον ισχυρίζεται η ίδια. Θα μπορούσε κανείς να πει ότι πρόκειται για τον δεκάλογο επιτυχίας μιας δημοσιογράφου που έχασε μεν τη δουλειά της, έγινε όμως θέμα συζήτησης στα σόσιαλ μίντια - όχι μόνο των ΗΠΑ. Εσείς μπορείτε να τον διαβάσετε κι από την ανάποδη, σαν τα 10 πράγματα που πρέπει ν' αποφύγεις για να μην έχεις την τύχη της Σία - με χιουμοριστική διάθεση πάντα.
Έχει μεγάλη ιδέα για τον εαυτό της, είναι φυσική ξανθιά, αν και κοκκινομάλλα, ή απλά η αλήθεια κοστίζει; Μπα... μάλλον πρόκειται για κλασική περίπτωση αλαζονείας, αμπαλαρισμένης σε συσκευασία κακού χιούμορ. 

1. Βγήκα χωρίς σουτιέν στη διάρκεια ζωντανής εκπομπής και κανείς δεν ήταν σοφότερος.
2. Οι καλύτερες πηγές μου είναι όσοι έχουν αισθήματα για μένα.
3. Είμαι καλύτερη στο ζωντανό, όταν δεν έχω σενάριο ή την παραμικρή ιδέα για το τι πραγματικά λέω.
4. Έχω αποκτήσει την ικανότητα να στρέφω το σώμα μου σε τέτοια θέση, που να με κάνει να φαίνομαι πολύ πιο αδύνατη μπροστά στην κάμερα απ' ό,τι πραγματικά είμαι.
5. Μισώ τη δεξιά πλευρά του προσώπου μου.
6. Φοβάμαι τους ηλικιωμένους και αρνούμαι να κάνω ιστορίες που αφορούν τους ίδιους ή τους τόπους διαμονής τους (σ.σ. προφανώς η δημοσιογράφος που υπερασπίζεται την ελευθερία της έκφρασης αναφέρεται στα γηροκομεία, μια λέξη που μάλλον φοβάται να γράψει στο μπλογκ της)
7. Χαρούμενες, χαδιάρικες ιστορίες με ουράνια τόξα για καλά πράγματα μου προκαλούν κατάθλιψη.
8. Έχω πάρει υπνάκους στο αυτοκίνητο των ειδήσεων.
9. Αν λέτε ασυναρτησίες και σας κρίνω αχρείαστους για το ρεπορτάζ μου, θα σταματήσω την εγγραφή, αλλά θα σας πείσω για το ακριβώς αντίθετο.
10. Έχω κλέψει αλληλογραφία και μετά την έβαλα πίσω στη θέση της (ίσως). 


Σχετικά θέματα:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου