17 Μαΐου 2012

ΟΤΑΝ ΜΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥ ΣΕΞΙ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΕΞΙΣΤΙΚΟΥ


Η τέχνη της τηλεοπτικής διαφήμισης δεν είναι εύκολη υπόθεση, ειδικά όταν η διαφήμιση δεν περιορίζεται απλά στο να ενημερώσει τον ανύποπτο τηλεθεατή για τα προτερήματα του διαφημιζόμενου προϊόντος, αλλά σκοπός της είναι μάλλον να τον καθηλώσει. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι μια διαφήμιση γνωστής μάρκας αυτοκινήτου που προβάλλεται στην Αργεντινή, όπου το αυτοκίνητο χρησιμοποιείται περισσότερο ως... ντεκόρ, ενώ στο φιλμάκι διάρκειας ενός λεπτού κυριαρχεί... το γυναικείο μπούστο και η αγάπη που τρέφουν οι άντρες για αυτό. 
Μια - σεμνή κατά τ' άλλα - γυναίκα εξομολογείται στον αγαπημένο της μέσα στο αυτοκίνητο ότι προτίθεται να κάνει πλαστική για να μεγαλώσει το στήθος της και εκείνος, αν και φαινομενικά ατάραχος και αδιάφορος, φαντασιώνεται να βυθίζεται στην κυριολεξία μέσα σ' αυτό. Και ναι, δεν πρόκειται για διαφήμιση κάποιου πλαστικού χειρουργού αλλά αυτοκινήτου, υπό το σλόγκαν "το αυτοκίνητο για την καλύτερη στιγμή της ζωής σας". Να σημειωθεί ότι η διαφήμιση είναι δημιουργία της διαφημιστικής εταιρίας Leo Burnett Argentina. Εσάς θα σας έπειθε μια τέτοια διαφήμιση για να αγοράσετε το αυτοκίνητο ή απλά θα την... χαζεύατε;



Σχετικά θέματα:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου